Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Dansker I Holland

lisesp83 skriver:

Det var nu heller ikke dig, jeg mente det, med at der virkelig skulle være en grund. Det er det med Dea og Rasmus..

Jeg ville bare give dig et kram.

Ahh ok Men takker mange gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

FamilenStorm

Nu kender vi jo ikke hele grundlaget for tvangfjernelsen..

Men ud fra hvad vi kender til dem, synes jeg også de burde have lov til at komme på et familie hjem.. For uanset hvordan de er nu er jeg sikker på at de er mere end villig til at ville lære.. Og gøre alt for at bevise at de kan være gode forældre..

Anmeld

17. maj 2011

Ryberg

jeg er bare rystet over det her afsnit og generelt den her historie...

hvorfor ikke give dem en chance? sende dem på et hjem? observere dem?!

Vi alle ændrer os på så mange måder når vi får et barn, måske de ændrede sig på de punkter kommunen synes de ikke gjorde det så godt på?!

Skammeligt.. virkelig!

Hvad er det sidste nye omkring dem? nogen der ved det?

Anmeld

17. maj 2011

heaven

jeg tror bestemt ikke man fjerner børn direkte fra barselsgangen i dette land uden grund.

samtidigt er jeg ikke inde i sagen som ven, familie, fra kommunen eller andet fagpersonale, og kameraet viser jo kun en brøkdel. Min umiddelbare holdning er dog , at jeg synes de burde få lov at komme på et observationshjem med 24-timer overvågning - og så måtte man vurdere derudfra

det jeg synes der også er forfærdeligt er at der skal være kamera på under og lige efter fødslen - og under beskeden om de 4 timer!!! det kan da godt være de selv har valgt at deltage i programmet, men helt ærligt...... de er jo ikke i stand til at tænke OVERHOVEDET, og formåer da ikke at sige nej, med det følelsesmæssige kaos de er i...

jeg mener der burde være nogle "voksne" mennesker, der sagde: Ved i hvad - den proces i skal igennem de næste timer, det vil jeg/vi råde til at i klare under private forhold og med mennesker der ved noget om det hele!!!

Jeg forstår SLET ikke at sand-tv har så lidt moral - de burde blive så langt langt væk med deres udstyr i sådan en situation!! 

Anmeld

17. maj 2011

MetteMTH

det må være forfærdeligt at komme hjem, uden sin lille pus..  

Anmeld

17. maj 2011

MetteMTH

heaven skriver:

jeg tror bestemt ikke man fjerner børn direkte fra barselsgangen i dette land uden grund.

samtidigt er jeg ikke inde i sagen som ven, familie, fra kommunen eller andet fagpersonale, og kameraet viser jo kun en brøkdel. Min umiddelbare holdning er dog , at jeg synes de burde få lov at komme på et observationshjem med 24-timer overvågning - og så måtte man vurdere derudfra

det jeg synes der også er forfærdeligt er at der skal være kamera på under og lige efter fødslen - og under beskeden om de 4 timer!!! det kan da godt være de selv har valgt at deltage i programmet, men helt ærligt...... de er jo ikke i stand til at tænke OVERHOVEDET, og formåer da ikke at sige nej, med det følelsesmæssige kaos de er i...

jeg mener der burde være nogle "voksne" mennesker, der sagde: Ved i hvad - den proces i skal igennem de næste timer, det vil jeg/vi råde til at i klare under private forhold og med mennesker der ved noget om det hele!!!

Jeg forstår SLET ikke at sand-tv har så lidt moral - de burde blive så langt langt væk med deres udstyr i sådan en situation!! 

Anmeld

17. maj 2011

Fru.Mäes <3

... KÆFT mand, jeg var TOTAL færdig efter aftens afsnit

Og synes det er frygteligt at de ikke får mere tid sammen med hende, og som nogen skriver - at de ikke kommer på et familie-hjem hvor de får hjælp 24 timer..

Tror egentlig at Rosa ville kunne få det ligeså godt hos dem, som hos mange andre forældre...

Håber satme at de får lov til at se hende igen

Anmeld

17. maj 2011

Clisolka

KaMa skriver:

Det er simpelthen det værste jeg har set i det program. Hvorfor fanden skal hun amme Rosa? Det skal jo slutte lige om snart.

Det sad jeg også og lurede over...  Jeg tror ikke jeg havde kunne lægge hende til mit bryst - hvis jeg vidste at hun skulle væk 

Anmeld

18. maj 2011

Wimmie

heaven skriver:

Mon ikke det er lige så meget for at vinde seernes sympati? De fremstod jo ikke specielt sympatiske før, så jeg tror nu ikke det skader dem, og jeg tror de selv har valgt det - der var jo ikke kamera på under selve tvangsfjernelsen, så nogle grænser må de da have sat.

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

KaMa skriver:

Det er simpelthen det værste jeg har set i det program. Hvorfor fanden skal hun amme Rosa? Det skal jo slutte lige om snart. Shit, en stemning på den stue.

Nej, hvor er det bare hårdt.

Måske fordi den første råmælk, er godt for barnet

Jeg tror også at hvis hun ikke ville at barnet skulle amme hos hende, så var hun jo aldrig blevet tvunget til det.

Det er absolut en trist historie det her....jeg havde bare SÅ ondt af dem. Jeg kunne slet ikke forestille mig, hvordan jeg selv ville have haft det.

jeg skal ikke kunne sige om det er retfærdigt at pigen skulle tages fra dem eller ej. Det kender jeg jo ikke situationen godt nok til at sige. Vi kan jo kun vurdere udfra hvad vi har set, og ikke udfra helheden. Men det er stadig rigtig trist, og der er da overhovedet ingen tvivl om, at de elsker deres datter overalt i verden. Jeg håber at de en dag bliver klar til at få deres lille vidunder hjem til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.