jeg tror bestemt ikke man fjerner børn direkte fra barselsgangen i dette land uden grund.
samtidigt er jeg ikke inde i sagen som ven, familie, fra kommunen eller andet fagpersonale, og kameraet viser jo kun en brøkdel. Min umiddelbare holdning er dog , at jeg synes de burde få lov at komme på et observationshjem med 24-timer overvågning - og så måtte man vurdere derudfra
det jeg synes der også er forfærdeligt er at der skal være kamera på under og lige efter fødslen - og under beskeden om de 4 timer!!! det kan da godt være de selv har valgt at deltage i programmet, men helt ærligt...... de er jo ikke i stand til at tænke OVERHOVEDET, og formåer da ikke at sige nej, med det følelsesmæssige kaos de er i...
jeg mener der burde være nogle "voksne" mennesker, der sagde: Ved i hvad - den proces i skal igennem de næste timer, det vil jeg/vi råde til at i klare under private forhold og med mennesker der ved noget om det hele!!!
Jeg forstår SLET ikke at sand-tv har så lidt moral - de burde blive så langt langt væk med deres udstyr i sådan en situation!!
Anmeld