Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.911 visninger
111 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

malliebooh

Ej altså, nu har jeg lige set Dea-Louises fødsel.. Hvor hun græder da Rosa kommer op på maven, og starter Rasmus med at græde.. og så starter jeg!! Årha, kan ikke se de her fødsler og jeg er ikke engang gravid eller har børn 

Årha altså :') Det er bare smukt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

4kløver

MalleH skriver:

Ej altså, nu har jeg lige set Dea-Louises fødsel.. Hvor hun græder da Rosa kommer op på maven, og starter Rasmus med at græde.. og så starter jeg!! Årha, kan ikke se de her fødsler og jeg er ikke engang gravid eller har børn 

Og så mig..

Anmeld

17. maj 2011

louise8723

Jeg tuder os bare for sindsygt.. Men mere fordi at jeg synes det er såå trist at vide at de ikk skal have hende med hjem :/

Anmeld

17. maj 2011

Maalene

Så er vi 2

Hvor må det være helt ubeskrivelig hårdt og vide, at de får taget hende fra dem - smuk smuk lille pige   

Anmeld

17. maj 2011

Baby_girl2011

MalleH skriver:

det er rigtig smukt. og sys bare det er så synd for dem at hun bliver hentede efter 4 timer hun kommer til verden

Anmeld

17. maj 2011

asr2009

Ha ha jeg gjorde sjovt nok det samme, syntes fødsler er noget af det smukkeste  får mig til at huske min egen....

Anmeld

17. maj 2011

twinny

louise4060 skriver:

Jeg tuder os bare for sindsygt.. Men mere fordi at jeg synes det er såå trist at vide at de ikk skal have hende med hjem :/

samme her...

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

Ja, tænker også at det er såå synd for dem, øv øv

Anmeld

17. maj 2011

L.J.L

Det er da pisse sørgeligt! Puha det må gøre så ondt så ondt.... Og samtidig med det synes jeg at hende den rødhårede er forfærdelig dobbeltmoralsk! Hun er åh så bekymret for sin lille drengs helbred men står samtidig og ryger lige ved siden af ham, hvad sker der??!!

Anmeld

17. maj 2011

Jakob'sMor

louise4060 skriver:

Ja også mig. Det er så synd at de ikke får en chance for at bevise at de er gode forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.