Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

malliebooh

NR3ønskebarn skriver:

Ved præcist hvad Dea-Louise skal igennem.. Har selv været det samme igennem 2 gange

ej er ked af det på dine vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Dansker I Holland

MalleH skriver:

ej er ked af det på dine vegne

Tak

Anmeld

17. maj 2011

lisesp83

NR3ønskebarn skriver:

Ved præcist hvad Dea-Louise skal igennem.. Har selv været det samme igennem 2 gange

Årh vil lige give dig et ..

Kan slet ikke sætte mig ind i dit sted. Men jeg blir dælme , når jeg hører sådan noget. Medmindre der virkelig er en grund til det..

Anmeld

17. maj 2011

morethanperfect

KaMa skriver:

Det er simpelthen det værste jeg har set i det program. Hvorfor fanden skal hun amme Rosa? Det skal jo slutte lige om snart. Shit, en stemning på den stue.

Nej, hvor er det bare hårdt.

Ja det tænkte jeg også på  

Det må være forfærdeligt !

Anmeld

17. maj 2011

lisesp83

MalleH skriver:

de er jo også gode til kun at udstille de dårlige ting på tv. øv altså. er heller ikke i tvivl om at de kunne blive gode forældre! også bare når man ser hvor meget de kæmper for deres lille prinsesse

Ja snøft, fik ondt i maven af den stemning der var på fødestuen.

Anmeld

17. maj 2011

Sildefisk

Jakob'sMor skriver:

Ja også mig. Det er så synd at de ikke får en chance for at bevise at de er gode forældre

som mor og pædagog er jeg dybt rystet over at de i det mindste ikke lader dem komme på et hjem, hvor de kan få den nødvendige støtte og vejledning til at være en lille familie .

Anmeld

17. maj 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Det er simpelthen det værste jeg har set i det program. Hvorfor fanden skal hun amme Rosa? Det skal jo slutte lige om snart. Shit, en stemning på den stue.

Nej, hvor er det bare hårdt.

Jeg ved det ikke...måske for råmælken?? Måske ønskede hun det selv..ved det ikke.

Uanset havd man kan mene om deres forældreevne så elsker de jo ikke deres datter mindre. Det er bare umenneskeligt hårdt

Anmeld

17. maj 2011

lisesp83

myr81 skriver:

som mor og pædagog er jeg dybt rystet over at de i det mindste ikke lader dem komme på et hjem, hvor de kan få den nødvendige støtte og vejledning til at være en lille familie .

Præcis..

Med god støtte og vejl. i hjemmet, ville de da klare den til ug, det er jeg sikker på.

Men når man ikke engang får chancen, hvordan kan man så som førstegangsforældre vise, at man altså godt kan?

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

lisesp83 skriver:

Årh vil lige give dig et ..

Kan slet ikke sætte mig ind i dit sted. Men jeg blir dælme , når jeg hører sådan noget. Medmindre der virkelig er en grund til det..

Der er ikke nogel legal grund Den kommune jeg boede i før er bare nogle r**huller

Takker for knus

Anmeld

17. maj 2011

lisesp83

NR3ønskebarn skriver:

Der er ikke nogel legal grund Den kommune jeg boede i før er bare nogle r**huller

Takker for knus

Det var nu heller ikke dig, jeg mente det, med at der virkelig skulle være en grund. Det er det med Dea og Rasmus..

Jeg ville bare give dig et kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.