Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

MIWULA

MalleH skriver:

Ej altså, nu har jeg lige set Dea-Louises fødsel.. Hvor hun græder da Rosa kommer op på maven, og starter Rasmus med at græde.. og så starter jeg!! Årha, kan ikke se de her fødsler og jeg er ikke engang gravid eller har børn 

Årha altså :') Det er bare smukt.

Og det blir ikk bedre af man er gravid eller har født. haha . Jeg kom oz lige til og fælde en tåre eller 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Frøken J.

Jeg tudbrølede også... Jeg synes i det hele taget det afsnit rykkede meget i mig. Jeg havde et meget dårligt indtryk af dem ud fra de andre afsnit, og så har jeg ikke set noget længe, men lige med dem her, det blev jeg alligevel lidt overraskede. Jeg synes de virkede meget mere velovervejede, og var med på at skulle under observation, hvis de kunne få deres datter. Og deres hjem så sku næsten mere nydeligt ud end herhjemme! For ikke at sige deres børneværelse, hold op hvor var det fint. Jeg er sikker på, at Rosa er blevet fjernet af en valid årsag, men efter at have set alt det, og i det hele taget, har jeg utrolig svært ved at forstå, at de kun får 4 timer. Jeg ved godt, at det er vigtigt at barnet er sammen med sine primære omsorgspersoner fra dag 1 af, så barnet har nogen at knytte bånd til, men kom nu. Fire timer? Det virker direkte modbydeligt, og det var rigtig hårdt at se.

Stakkels Dea og Rasmus, og hvor var hun sød, lille Rosa. Jeg håber de formår at vende deres liv rundt og evt. får en masse prof. hjælp, så de måske har mulighed for at passe deres lille pige, evt. med overvågning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.