Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Hvem sagde det...kommunen eller parret? jeg må indrømme at jeg er helt tryg ved de beslutninger der tages omkring børn der fjernes, det er sgu alle dem der ikke fjernes eller får støtte der bekymrer mig og dem er der mange af.

det sagde parret.....

jamen, jeg er stor tilhænger af, at kommunerne bestemt ikke fjerner uden grund. det koster rigtig mange penge!

Jeg har det dog også sådan, at det bare ikke altid bliver gjort på den mest hensigtsmæssige måde... Netop også pga. økonomi... Og der laves også fejl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Nalle

TIL ALLE JER DER PÅSTÅR DE HAR FÅET TILBUDT NOGEN FORMER FOR HJÆLP!!

Har i set det næste afsnit?

Hvis ikke, så siger de selv de intet har fået tilbudt, de siger selv de vil gøre hvad der skal til, og de skal skulle bo på mødre hjem osv!

så synes i skal stoppe med at udtale jer om noget i ikke ved noget om.

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

det sagde parret.....

jamen, jeg er stor tilhænger af, at kommunerne bestemt ikke fjerner uden grund. det koster rigtig mange penge!

Jeg har det dog også sådan, at det bare ikke altid bliver gjort på den mest hensigtsmæssige måde... Netop også pga. økonomi... Og der laves også fejl...

Jeps...men her kommer det barnet til gode, og så ser jeg hellere det er sådan end den anden vej rundt, som oftest sker.

Jeg giver ikke meget for hvad der siges når man kun hører det fra den ene side og jeg kan simpelthen slet ikke sidde og have ondt af andet end barnet...trist at alle mennesker kan få børn, men sådan er det jo bare.

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Nalle skriver:

TIL ALLE JER DER PÅSTÅR DE HAR FÅET TILBUDT NOGEN FORMER FOR HJÆLP!!

Har i set det næste afsnit?

Hvis ikke, så siger de selv de intet har fået tilbudt, de siger selv de vil gøre hvad der skal til, og de skal skulle bo på mødre hjem osv!

så synes i skal stoppe med at udtale jer om noget i ikke ved noget om.

Men hey, man kan jo sige hvad som helst...skulle der være bare en smule validitet i udsagnene så skulle vi høre sagen fra begge sider evt med dokumentation, enhver kan jo sige hvad som helst og det er jo ikke noget værd når det kun er den ene skide der udtaler sig.

Den største fejl er at man vælger at smide sådanne scenarier ud i sådanne programmer der kun har et for øje.

Anmeld

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Jeps...men her kommer det barnet til gode, og så ser jeg hellere det er sådan end den anden vej rundt, som oftest sker.

Jeg giver ikke meget for hvad der siges når man kun hører det fra den ene side og jeg kan simpelthen slet ikke sidde og have ondt af andet end barnet...trist at alle mennesker kan få børn, men sådan er det jo bare.

jeg synes faltisk heller ikke det kommer barnet til gode i dette tilfælde...

Eller rettere, det er uvist....

Anmeld

18. maj 2011

Nalle

Eva. skriver:

Men hey, man kan jo sige hvad som helst...skulle der være bare en smule validitet i udsagnene så skulle vi høre sagen fra begge sider evt med dokumentation, enhver kan jo sige hvad som helst og det er jo ikke noget værd når det kun er den ene skide der udtaler sig.

Den største fejl er at man vælger at smide sådanne scenarier ud i sådanne programmer der kun har et for øje.

Tja, sagde skam heller intet var rigtigt eller forkert gjort.

Var bare træt af at hører på de havde sagt nej til de tilbud, og at de havde fået dem, når de selv sidder og siger noget andet

Blander mig helt uden om denne debat, da jeg ikke er uddannet til at vide hvad der er bedst for børn i disse tilfælde

Anmeld

18. maj 2011

Sildefisk

TinaPina skriver:

Det er SÅ forfærdeligt at de skal have deres lille Rosa fjernet.

Men det er nu engang for barnets bedste, eller havde kommunen jo ikke brugt sindssygt mange penge på det. Det er Rosa der er den skrøbelige og vigtige i det her, ikke forældrene.

Det ryster mig lidt hver gang jeg ser de her tråde. Selvfølgelig er det synd og hjerteskærende at de skal aflevere hende. Men det er jo det bedste for barnet. Jeg har svært ved at forstå hvorfor de fleste for det meste vil tage hensyn til forældre følelser fremfor barnets ve og vel.

Jeg udtaler mig i denne tråd, om at jeg er rystet over at de ikke får muligheden for at komme på et hjem med Rosa, for at lade dem tvivlen komme dem til gode- I TRYGGE RAMMER MED UDDANNET FAGPERSONALE.

Denne udtalelse beror først og fremmest på Rosas tarv,!! utallige studier viser, at det skal stå meget galt til med forældrene før det ikke er bedst at kæmpe for at barnet BLIVER hos forældrene. Og NEJ det er ikke for en hver pris,(selvfølgelig ikke ved voldlige forældre mv) men skal de ikke have chancen?

Jeg er i al fald rystet over denne sag- som mor og pædagog!

Anmeld

18. maj 2011

chael

Millesmammi skriver:

det med de scanninger - dem VAR de til, men de synes det var træls at de skulle til så mange og dét kan jeg så godt forstå, for der har jeg selv stået. man kan godt misforstå det når de siger de ikke orker, men de HAR altså været til dem...

Nu var det ikke lige scanninger jeg var til, men jeg var til faste ugentlige undersøgelser på sygehuset, fordi jeg skulle følges ekstra.

Jeg har ikke EEN eneste gang været irreteret over det, for her gjaldt det mit ufødte barns sundhed og ikke om jeg gad eller ej.

Og det er, uanset hvordan du vender det, en umoden holdning, at man ikke har en interesse i at ens barn er sund!

*Camilla 21+0

Anmeld

18. maj 2011

chael

Eva. skriver:

Enig med dig Eva.

*Camilla 21+0

Anmeld

18. maj 2011

Millesmammi

chael skriver:

Nu var det ikke lige scanninger jeg var til, men jeg var til faste ugentlige undersøgelser på sygehuset, fordi jeg skulle følges ekstra.

Jeg har ikke EEN eneste gang været irreteret over det, for her gjaldt det mit ufødte barns sundhed og ikke om jeg gad eller ej.

Og det er, uanset hvordan du vender det, en umoden holdning, at man ikke har en interesse i at ens barn er sund!

*Camilla 21+0

Det er de jo også siden de tog afsted.. Og det var mest fordi at de ville holde øje med dem, at de skulle komme så mange gange ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.