Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Mira0911

En smule det samme her... jeg skulle hvert fald ikke fører en samtale... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Ka+Ma=Be

MalleH skriver:

Ej altså, nu har jeg lige set Dea-Louises fødsel.. Hvor hun græder da Rosa kommer op på maven, og starter Rasmus med at græde.. og så starter jeg!! Årha, kan ikke se de her fødsler og jeg er ikke engang gravid eller har børn 

Årha altså :') Det er bare smukt.

Jeg tudede også som en stukken gris

Også fordi man kan sætte sig ind i, hvor forfærdelig en situation det samtidig må være. Puuh

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

Astasmor skriver:

kunne også bare mærke tårrende hobe sig op da. nu ahr jeg meget kontrol over det så de kommer ikke ud. men hold op hvor blev ejg ked aligevel. også fordi vi ved jo hun bliver taget fra dem hvor må det være hårdt at skulle igennem en fødsel og så vide man ikk må beholde ens eget lille barn.

ville have MEGET svært ved at skulle kæmpe mig igennem en hverdag, efter mit barn var blevet taget.

Anmeld

17. maj 2011

lisesp83

MalleH skriver:

jeg synes det er SÅ ærgeligt at de ikke får lov at bevise at de kan!

De ryttede da hele lejligheden op og skilte sig af med hunden, men alligevel får de ikke lov!

Nemlig.. Vi skal jo alle lære. Gennem hele livet.

Giv dem da lov. De har gået igennem en graviditet, og glædet sig ligeså meget som os andre.

Anmeld

17. maj 2011

HopinWishin

Jeg fik også tårer i øjnene..det er da ret så barskt!

Men tror stadig at det barn får det bedre et andet sted..

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

Nemlig.. Vi skal jo alle lære. Gennem hele livet.

Giv dem da lov. De har gået igennem en graviditet, og glædet sig ligeså meget som os andre.

det er bare så øv, der er mange andre som burde have fjernet børnene istedet for, fordi de virkelig ikke kan finde ud af det. eksempelvis voldelige forældre.

Anmeld

17. maj 2011

L.J.L

KaMa skriver:

Må sige, at hun har tabt lidt af min sympati. Synes egentlig hun var okay, men sikke en svinesti hun også lever i - og den er med et stykke reklame som legetøj, når drengen skal skiftes..nej nej nej.

Også min! Sidste afsnit blev hun sur på hendes far som bad hende skifte hans lorteble et andet sted end på spisebordet hvor faren netop sad og spiste aftensmad, haha ja det havde jeg sgu heller ikke budt nogle

Anmeld

17. maj 2011

NLME<3

sidder også bare og tuder

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

linselouise skriver:

Også min! Sidste afsnit blev hun sur på hendes far som bad hende skifte hans lorteble et andet sted end på spisebordet hvor faren netop sad og spiste aftensmad, haha ja det havde jeg sgu heller ikke budt nogle

ej hvor ulækkert, det har jeg dog ikke set , det afsnit.. men fy føj da  hvor svært kan det være at investere i et puslebord, evt. brugt??

Anmeld

17. maj 2011

NinaNymannMadsen

MalleH skriver:

ville have MEGET svært ved at skulle kæmpe mig igennem en hverdag, efter mit barn var blevet taget.

det tror jeg alle ville ha meget svært ved. bare det at skulle ha en dag til at hænge sammen når man ved at man kunne ha haft et lille barn med hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.