Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

GitteC78

MalleH skriver:

Ej altså, nu har jeg lige set Dea-Louises fødsel.. Hvor hun græder da Rosa kommer op på maven, og starter Rasmus med at græde.. og så starter jeg!! Årha, kan ikke se de her fødsler og jeg er ikke engang gravid eller har børn 

Årha altså :') Det er bare smukt.

Jeg ser det også og græd også . Det er så stor en oplevelse at blive forældre. Ja det er virkelig smukt.

Min kæreste fik en klump i halsen, da vores søn kom ud, han måtte lige vende sig rundt og havde tårer i øjnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Vial

Årh, der vrælede jeg også. Primært fordi, at det slider i mit moderhjerte at tænke på, at de skal give hende fra sig. Det er simpelthen det hårdeste afsnit af DUM jeg nogensinde har set.

...men hvad sker der for Remys mor, når hun lige krøller en reklame sammen, som sønnen så kan sutte på, når han bliver skiftet.. ihhh altså. Mine hiver også i blade, men det bliver da stoppet, når det ryger i munden.

Anmeld

17. maj 2011

lykke mus

osse mig pyha jeg har heller ikke børn.. men stor tuder det er så sørgeligt, ( er ikke gravid) bare homoner der køre op og ned...

håber virkelig de får rosa hjem synes de har fortjent en chance man kan jo ikke vide hvordan de er som forældre når de aldrig har prøved det før.. så krydser finger for dem

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

KaMa skriver:

Årh, der vrælede jeg også. Primært fordi, at det slider i mit moderhjerte at tænke på, at de skal give hende fra sig. Det er simpelthen det hårdeste afsnit af DUM jeg nogensinde har set.

...men hvad sker der for Remys mor, når hun lige krøller en reklame sammen, som sønnen så kan sutte på, når han bliver skiftet.. ihhh altså. Mine hiver også i blade, men det bliver da stoppet, når det ryger i munden.

jeg tænkte hvis drengen suttede farverne af

Anmeld

17. maj 2011

Vial

linselouise skriver:

Det er da pisse sørgeligt! Puha det må gøre så ondt så ondt.... Og samtidig med det synes jeg at hende den rødhårede er forfærdelig dobbeltmoralsk! Hun er åh så bekymret for sin lille drengs helbred men står samtidig og ryger lige ved siden af ham, hvad sker der??!!

Må sige, at hun har tabt lidt af min sympati. Synes egentlig hun var okay, men sikke en svinesti hun også lever i - og den er med et stykke reklame som legetøj, når drengen skal skiftes..nej nej nej.

Anmeld

17. maj 2011

lisesp83

OMG, så giv da Dea-Louise og Rasmus lov til at vise om de kan være forældre.

Jeg tror sku godt de ville kunne klare det. De kunne f.eks give dem støtte i hjemmet..

Jeg er grædefærdig på deres vegne. HYLLLLL

Anmeld

17. maj 2011

Vial

MalleH skriver:

jeg tænkte hvis drengen suttede farverne af

Nemlig. Det kan ikke være sundt.

Anmeld

17. maj 2011

morethanperfect

Åhh jeg tuder stadigvæk  

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

lisesp83 skriver:

OMG, så giv da Dea-Louise og Rasmus lov til at vise om de kan være forældre.

Jeg tror sku godt de ville kunne klare det. De kunne f.eks give dem støtte i hjemmet..

Jeg er grædefærdig på deres vegne. HYLLLLL

jeg synes det er SÅ ærgeligt at de ikke får lov at bevise at de kan!

De ryttede da hele lejligheden op og skilte sig af med hunden, men alligevel får de ikke lov!

Anmeld

17. maj 2011

NinaNymannMadsen

kunne også bare mærke tårrende hobe sig op da. nu ahr jeg meget kontrol over det så de kommer ikke ud. men hold op hvor blev ejg ked aligevel. også fordi vi ved jo hun bliver taget fra dem hvor må det være hårdt at skulle igennem en fødsel og så vide man ikk må beholde ens eget lille barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.