camilla fra unge mødres fb billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

mn

SiLiMiMa skriver:

hun hedder camilla henriksen derinde

okay så fandt jeg hende :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

eElak

norenberg skriver:

Jeg har selv tabt mig 115 kg men har ikke beov for at vise mig frem...så alle bliver heldigvis ikke som hende...har også lidt svært ved at forstå behovet for at vise sig frem over alt og specielt let paklædt men hver sin lyst.....

Godt gået! 

Anmeld

16. maj 2011

Faith

norenberg skriver:

Jeg har selv tabt mig 115 kg men har ikke beov for at vise mig frem...så alle bliver heldigvis ikke som hende...har også lidt svært ved at forstå behovet for at vise sig frem over alt og specielt let paklædt men hver sin lyst.....

Hold da op et vægttab!!!!! Fandme flot

Hvordan gjorde du det? Nogen særlig kur, eller "bare" kostomlægning og motion?

Anmeld

16. maj 2011

Ox.

Jeg har selv været en RIGTIG stor pige, men har nu tabt mig 41 kilo, og jeg viser mig dælme også frem, sorry to say, men jeg er SÅ stolt

Når man har gået og gemt sig væk pga overvægt, og pludselig er normaltvægtig, er det klart man gerne vil vise det .. Men tror også man skal have stået i den situation før man kan se det ..

Mine profilbilleder på facebook har den seneste tid været dem i ser her, og jeg har ved gud ikke tænkt mig at ændre det, for jeg er glad, og for mig lyder det mest til at det er dig selv du er sur på fordi du ikke har givet dig selv det spark i numsen der skal til for at komme igang med vægttab ..

- Sussie, der er GLAD!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. maj 2011

sarahb

Jeg synes hun er MEGA sej og Christian må da være mega stolt over hende. Det viser en helt masse om hende at hun er i stand til at ændre sin livstil så kraftigt..
Så SHOW IT!!! Stor respekt til hende og ja Misundelse er en meget grim ting..

Anmeld

16. maj 2011

sarahb

Ox. skriver:

Jeg har selv været en RIGTIG stor pige, men har nu tabt mig 41 kilo, og jeg viser mig dælme også frem, sorry to say, men jeg er SÅ stolt

Når man har gået og gemt sig væk pga overvægt, og pludselig er normaltvægtig, er det klart man gerne vil vise det .. Men tror også man skal have stået i den situation før man kan se det ..

Mine profilbilleder på facebook har den seneste tid været dem i ser her, og jeg har ved gud ikke tænkt mig at ændre det, for jeg er glad, og for mig lyder det mest til at det er dig selv du er sur på fordi du ikke har givet dig selv det spark i numsen der skal til for at komme igang med vægttab ..

- Sussie, der er GLAD!

COOL!!!

Anmeld

16. maj 2011

Ox.

sarahb skriver:

COOL!!!

Tusind tak!

Anmeld

16. maj 2011

Kamulla

det kan jeg ikke se man har ondt i røven over mm. man er herre Jaloux.. hvorfor må hun ikke vise sig stolt frem som alle andre på hendes alder gør?? Camilla er blevet til en meget mere glad og udadvendt pige der kan være der for sine børn.. havde jeg været hende var jeg også stolt

Anmeld

16. maj 2011

Aves.

Ox. skriver:

- Sussie, der er GLAD!

Præcis sådan det er for mange, tror jeg...og et finder da heldigvis et leje, for man kan hverken selv holde det der fokus ud og andre tror jeg slet ikke kan..men for en periode er man meget på i forhold til billeder, spejle, tøj og når man går forbi et vindue og kan se det hele nye menneske derinde...men det bliver hverdag igen... eller man finder ro i sig selv og den man er blevet.

Anmeld

16. maj 2011

Ox.

Eva. skriver:

Præcis sådan det er for mange, tror jeg...og et finder da heldigvis et leje, for man kan hverken selv holde det der fokus ud og andre tror jeg slet ikke kan..men for en periode er man meget på i forhold til billeder, spejle, tøj og når man går forbi et vindue og kan se det hele nye menneske derinde...men det bliver hverdag igen... eller man finder ro i sig selv og den man er blevet.

Jeg kan også sagtens stadig have den der med, når jeg er ude og shoppe og går forbi et spejl i en tøjbutik og kommer til at se på mig selv "GUD! Det ER virkelig mig .." Og det er en fantastisk følelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.