Anonym skriver:
Det er flot at hun har tabt sig men hvad sker der for det nye (syge?) behov for at vise sig i så mange blade,eb, programmer og billige billeder på facebook hvor familien kan følge med. Jeg forstår det ikke. Måske i kan hjælpe med at få mig til at forstå det?
http://www.facebook.com/profile.php?id=673765541#!/profile.php?id=1035934379
Jeg vil gerne tabe mig. Men jeg er bange for at blive som hende. Hver gang mig og manden læser noget om hende kan jeg se han ser helt forkert ud i ansigtet. Jeg vejer 120. Jeg har længe talt om at komme ned i vægt og camilla var en god inspiration. men nu er jeg begyndt at se anderledes på hende og på migselv. Hvad siger hendes kæreste christian til at hun viser sig så meget frem. Hvad ville min mand sige hvis jeg gjorde det. Hvilken betydning ville det have for vores forhold.
Har du tabt dig og blev som camilla med at vise dig så meget frem?
Hilsen den tykke pige
For det første, så vælger man jo selv hvad man vil og ikke vil og hvordan man gør det...din frie vilje forsvinder jo ikke med fedtet....men når man taber sig mange kilo så tror jeg på at man har et behov for at vise det fordi man virkelig kan have svært ved selv at se at man er blevet slank igen...det der med billeder og at ekspodere sig selv på den ene eller anden måde eter vægttab, det er vidst der at psyken "taber sig" altså der hvor man indeni skal finde ud af at man også er slank...ellers er det nemt bare udenpå det sker...så jeg tror faktisk på det er en naturlig og nødvendig proces...men om det foregår på fb, i EB, på en babyside, til en fest, i byen eller ved at få taget flotte billeder hos en fortograf, så er jeg sikker på det handler om det samme og er en del af det at blive hel igen som sit nye slanke jeg.
Så tab dig da...og får du lyst til at vise billeder af dig når du er slank, så er det da bare det du gør, hvis du har brug for det...det skal da ikke være det der gør at man ikke ønsker at få en sund og slank krop..
Held og lykke med det..
Anmeld