camilla fra unge mødres fb billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.800 visninger
93 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Det er flot at hun har tabt sig men hvad sker der for det nye (syge?) behov for at vise sig i så mange blade,eb, programmer og billige billeder på facebook hvor familien kan følge med. Jeg forstår det ikke. Måske i kan hjælpe med at få mig til at forstå det?

http://www.facebook.com/profile.php?id=673765541#!/profile.php?id=1035934379

Jeg vil gerne tabe mig. Men jeg er bange for at blive som hende. Hver gang mig og manden læser noget om hende kan jeg se han ser helt forkert ud i ansigtet. Jeg vejer 120. Jeg har længe talt om at komme ned i vægt og camilla var en god inspiration. men nu er jeg begyndt at se anderledes på hende og på migselv. Hvad siger hendes kæreste christian til at hun viser sig så meget frem. Hvad ville min mand sige hvis jeg gjorde det. Hvilken betydning ville det have for vores forhold.

Har du tabt dig og blev som camilla med at vise dig så meget frem?

Hilsen den tykke pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

malliebooh

hun er nok bare meget glad for at det har lykkedes hende at tabe sig og at hun er så stolt at hun vil vise det frem

Anmeld

16. maj 2011

132319

Lad hende dog 

Hun er ung og smuk -Og pissesej, hvis du spørger mig 

Anmeld

16. maj 2011

louise8723

misundelse er en meeeget grim ting

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

hvis jeg havde tabt mig å meget ville jeg sgu også vise mig frem med STOLTHED!!

nu har jeg altid været en stor pige, men har alligevel gennem stået model for forskellige fotografer, og er der noget federe og mere selvtillid givende end at se sig på et billed hvor man synes man ser KNALD godt ud. alt med måde nu har jeg os fået taget nøgenbilleder uden man kan se noget men dem har min kæreste om den eneste får i en kalender så han kan nyde dem.

jeg synes ik camilla gør noget galt..hun viser det flot fremt

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Så er det måske bare os der ikke forstår noget.. tak for svar

Anmeld

16. maj 2011

Wimmie

Jeg har selv tabt mig ca. 35 kg og selvom jeg nok ikke er typen der "viser mig frem", så forstår jeg hende udemærket - det er vildt at tabe sig så meget og få sin selvtillid/selværd igen

Jeg synes bare hun skal give den gas

Anmeld

16. maj 2011

Gaia

Tænker at det da er helt fint hvis hun vil vise sig frem. Det er jo op til hende. Synes ikke der er sygt. Synes det er fint du har hende til inspiration, men du behøver jo ik at gå i hende fodspor og vise dig frem hvis du ik vil. Det er jo op til den enkelte hvad han/hun gør med sit liv og synes ik du skal dømme hende pøj pøj med dit slanke projekt

Anmeld

16. maj 2011

B&J

forstår hende virkelig det må være en så stor oplevelse og sejer af tabe alle de kilo

Anmeld

16. maj 2011

Lotus86

Jeg kan da sagtens forstå at hun gerne vil vise 'hele verden' hvordan hun ser ud nu efter så stort et vægttab, det må være en kæmpe sejr for hende.. Og jeg er sikker på hendes kæreste er indforstået med det, ellers tror jeg ikke hun ville gøre det. Og nu har jeg ikke set de billeder du hentyder til, hvor hun skulle have vist sig frem, men synes godt nok hendes facebook billede er harmløst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.