camilla fra unge mødres fb billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Kamulla

Dinna88 skriver:

Netop det prøver jeg at få folk til at forstå. Der er ingen jalousi i, at bryde sig om at klæde sig anderledes end hun gør - i hvert fald ikke fra min side, da det ikke er så sort på hvidt. 

Det er den første tråd jeg deltager i, om de unge mødre, fordi hun lige å vel kunne være en random bruger herinde, som en fra de unge mødre - så jeg håber ikke den var henvendt imod mig. Jeg er hundehamrende ligeglad med hvad de laver, hvordan de opfører sig, hvordan de klæder sig, hvad deres børn hedder, hvor tidligt de putter deres børn i seng, hvilken make-up de går med. Makes no difference to me

nu var det ikke et svar til dig... har kun læst side 1 og svarede ud fra hvad TS skriver... ved bare ikke hvorfor man skal blande sig i hvordan hun klæder sig så må det være i mine øjne fordi man er jaloux ts skriver hun gerne ville tabe sig, men ikke hvis hun bliver sådan (eller ligenene )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

elvital

sikken en omgang fis at skrive!

Camilla er pisse sej!

Anmeld

16. maj 2011

Bare mig..

Jeg synes, at det er så hamrende flot af hende, og alle andre der smider så mange kilo.

Jeg synes bare, at hun skal have lov til at give den max gas med, at vise sig frem. Alle de år hun(måske) har gemt sin krop, skal indhentes, og synes hun gør det til ug.

Flot piger.. Det er sgu sejt, at smide så mange kilo!

PS. er der nogen der har et link til de andre billeder, hvor hun skulle være mere letpåklædt, eller?

Anmeld

16. maj 2011

asr2009

Hun har hus, arbejde, kæreste og to børn at tage sig af, og alligevel formår hun at tabe sig så mange kilo. Hun har kæmpet som en besat for sin vægt, syntes hun fortjener lidt respekt...

Hvis det var mig der havde tabt mig så meget efter at have været så stor, ville jeg heller ikke skjule mig. Hun er og bliver et forbillede for mig, og ser helt bestemt op til hende...  Syntes Camilla er for sej!

Anmeld

16. maj 2011

annec

Jeg syntes bestemt ikke hun viser for meget på de billeder på face, jeg forstår hende og syntes det er så flot af hende

Anmeld

16. maj 2011

Anette&Sophia

hun er ung, solbrun, langt hår, og virker til at være en pige med begge ben på jorden - hun gør det nok ikke med billige hensigter ;-)

jeg ville fandme også vise mine kasser frem hvis jeg var lige så køn som hende

Anmeld

16. maj 2011

betski

Når jeg læser en tråd som denne kan jeg ikke lade være med at tænke at janteloven stadig lever i bedste velgående i det ganske danske land. Misundelse, jalousi hmmm men i hvert fald er det påfaldende at man kan have ondt bagi over at andre vælger at fremstille sig anderledes end man selv gør.

Jeg har selv for noget siden tabt 15 kg og må da tilstå at jeg tog en del billeder af mig selv  for hvor var det rart at se den der talje jeg ikke havde haft meget længe  Havde jeg haft muligheden for dengang, at få taget billeder af en professionel, tja så havde jeg nok sprunget på  

Anmeld

16. maj 2011

lisesp83

duddi. skriver:

Når jeg læser en tråd som denne kan jeg ikke lade være med at tænke at janteloven stadig lever i bedste velgående i det ganske danske land. Misundelse, jalousi hmmm men i hvert fald er det påfaldende at man kan have ondt bagi over at andre vælger at fremstille sig anderledes end man selv gør.

Jeg har selv tabt 15 kg og må da tilstå at jeg tog en del billeder af mig selv  for hvor var det rart at se den der talje jeg ikke havde haft meget længe  Havde jeg haft muligheden for dengang, at få taget billeder af en professionel, tja så havde jeg nok spurget på  

Kan jeg dælme godt forstå..

Selvtilliden ryger jo et hak op. Og har man lyst til, at vise sig lidt frem, så go for it.

Det ville jeg ski også gøre.

Anmeld

16. maj 2011

TroldeMor<3

Synes godt nok det er noget mærkelig noget at tage op - måske man skulle overveje at gå ind på de flere tusinde andre alm. piger som har et profilbillede som minder betydeligt meget om det hun har. Det er da MEGA ccol at hun har tabt sig - og så hun bare sådan ud altid, er der da heller ingen grund til at skjule det, hvis man er stolt af sig selv ?

Forstår sq ikke man kan gå så meget op i hvad folk gør, og  ikke gør.. Så tror jeg helt ærligt man mangler lidt hobbyer i sin fritid..

Anmeld

16. maj 2011

Zeus

louise4060 skriver:

misundelse er en meeeget grim ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.