Sallisørøver skriver:
det er jo bare vores forskellige holdninger.. men hvorfor skal hun hele tiden nævnes bare fordi hun har tabt en masse og har været en stor pige.. se på malou stella osv... ville ikke mene Camilla er en der klæder sig grimt.. hun går normalt i helt normalt tøj jo.. at hun så er ekstra nedringet på sit nye FB profil billede er jo så hvad det er.. hun er jo ikke nøgen og det kunne sådan set have været et strandbillede 
Netop det prøver jeg at få folk til at forstå. Der er ingen jalousi i, at bryde sig om at klæde sig anderledes end hun gør - i hvert fald ikke fra min side, da det ikke er så sort på hvidt.
Det er den første tråd jeg deltager i, om de unge mødre, fordi hun lige å vel kunne være en random bruger herinde, som en fra de unge mødre - så jeg håber ikke den var henvendt imod mig. Jeg er hundehamrende ligeglad med hvad de laver, hvordan de opfører sig, hvordan de klæder sig, hvad deres børn hedder, hvor tidligt de putter deres børn i seng, hvilken make-up de går med. Makes no difference to me 
Anmeld