camilla fra unge mødres fb billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Dinna88

Sallisørøver skriver:

det kan jeg ikke se man har ondt i røven over mm. man er herre Jaloux.. hvorfor må hun ikke vise sig stolt frem som alle andre på hendes alder gør?? Camilla er blevet til en meget mere glad og udadvendt pige der kan være der for sine børn.. havde jeg været hende var jeg også stolt

Okay, nu er jeg så en af dem der ikke ville klæde mig som hun gør... Men jeg er godt nok ikke jaloux! Jeg har en brandlækker krop, så jeg kan slet ikke se hvad jeg skulle være jaloux over. Så sort på hvidt er det godt nok ikke! 

Der er forskel på hvordan vi mennesker ser på tingene - længere er den vel ikke. At trække den ud i jalousi synes jeg er for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Anne85

Det er da klart at hun er stolt af sit vægttab. Jeg har selv tabt 40 kg for år tilbage og jeg husker da tydeligt lysten til endelig at vise hele omverdenen hvor sej man har været  Og ja - som Eva skriver bliver det hverdag igen - men jeg er nu stadig ikke bleg for at vise folk at jeg er pisse hamrende stolt af hvad jeg har opnået - og formået at bevare

Så hatten af for camilla Mon ikke du blot er lidt bitter over at du ikke formår at gøre hende kunsten efter...

Anmeld

16. maj 2011

Aves.

Ox. skriver:

Jeg kan også sagtens stadig have den der med, når jeg er ude og shoppe og går forbi et spejl i en tøjbutik og kommer til at se på mig selv "GUD! Det ER virkelig mig .." Og det er en fantastisk følelse

Netop, det er en fantastisk tid....jeg synes det er trist den ikke holder, for så var det nok nemmere at holde vægten...

Anmeld

16. maj 2011

Ox.

Anne85 skriver:

Det er da klart at hun er stolt af sit vægttab. Jeg har selv tabt 40 kg for år tilbage og jeg husker da tydeligt lysten til endelig at vise hele omverdenen hvor sej man har været  Og ja - som Eva skriver bliver det hverdag igen - men jeg er nu stadig ikke bleg for at vise folk at jeg er pisse hamrende stolt af hvad jeg har opnået - og formået at bevare

Så hatten af for camilla Mon ikke du blot er lidt bitter over at du ikke formår at gøre hende kunsten efter...

Enig

Anmeld

16. maj 2011

Lenats31

Anonym skriver:

Det er flot at hun har tabt sig men hvad sker der for det nye (syge?) behov for at vise sig i så mange blade,eb, programmer og billige billeder på facebook hvor familien kan følge med. Jeg forstår det ikke. Måske i kan hjælpe med at få mig til at forstå det?

http://www.facebook.com/profile.php?id=673765541#!/profile.php?id=1035934379

Jeg vil gerne tabe mig. Men jeg er bange for at blive som hende. Hver gang mig og manden læser noget om hende kan jeg se han ser helt forkert ud i ansigtet. Jeg vejer 120. Jeg har længe talt om at komme ned i vægt og camilla var en god inspiration. men nu er jeg begyndt at se anderledes på hende og på migselv. Hvad siger hendes kæreste christian til at hun viser sig så meget frem. Hvad ville min mand sige hvis jeg gjorde det. Hvilken betydning ville det have for vores forhold.

Har du tabt dig og blev som camilla med at vise dig så meget frem?

Hilsen den tykke pige

ud fra hendes facebook profil kan jeg se at et par af hendes venner er nogle jeg kender. Hvis de er venner med hende, så er kvaliteten iorden efter min mening.

Hun har tabt sig og jeg kan godt forstå hun er stolt og vil vise det. jeg er osse ret sikker på venner og bekendte inkl Christian støtter op om det.

Personligt kan jeg ikke se noget galt i det

Lena

Anmeld

16. maj 2011

Kamulla

Dinna88 skriver:

Okay, nu er jeg så en af dem der ikke ville klæde mig som hun gør... Men jeg er godt nok ikke jaloux! Jeg har en brandlækker krop, så jeg kan slet ikke se hvad jeg skulle være jaloux over. Så sort på hvidt er det godt nok ikke! 

Der er forskel på hvordan vi mennesker ser på tingene - længere er den vel ikke. At trække den ud i jalousi synes jeg er for meget.

det er jo bare vores forskellige holdninger.. men hvorfor skal hun hele tiden nævnes bare fordi hun har tabt en masse og har været en stor pige.. se på malou stella osv... ville ikke mene Camilla er en der klæder sig grimt.. hun går normalt i helt normalt tøj jo.. at hun så er ekstra nedringet på sit nye FB profil billede er jo så hvad det er.. hun er jo ikke nøgen og det kunne sådan set have været et strandbillede

Anmeld

16. maj 2011

Aves.

Sallisørøver skriver:

det er jo bare vores forskellige holdninger.. men hvorfor skal hun hele tiden nævnes bare fordi hun har tabt en masse og har været en stor pige.. se på malou stella osv... ville ikke mene Camilla er en der klæder sig grimt.. hun går normalt i helt normalt tøj jo.. at hun så er ekstra nedringet på sit nye FB profil billede er jo så hvad det er.. hun er jo ikke nøgen og det kunne sådan set have været et strandbillede

Jeg tror hun rammer mange kvinder på et ømt punkt...kvinder er kvinde værst og det er nemmere at finde sympati for den tykke usikre end for den slanke som oser af selvtillid og dermed også sex og opmærksomhed...

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

Tillykke til hende, og ja... jeg ville nok have taget den mere med ro, men hende om det. Det er hendes liv, og hvis hun vil det, så er det fint... vi andre kan jo lukke øjnene eller glo den anden vej

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

Sallisørøver skriver:

Netop det prøver jeg at få folk til at forstå. Der er ingen jalousi i, at bryde sig om at klæde sig anderledes end hun gør - i hvert fald ikke fra min side, da det ikke er så sort på hvidt. 

Det er den første tråd jeg deltager i, om de unge mødre, fordi hun lige å vel kunne være en random bruger herinde, som en fra de unge mødre - så jeg håber ikke den var henvendt imod mig. Jeg er hundehamrende ligeglad med hvad de laver, hvordan de opfører sig, hvordan de klæder sig, hvad deres børn hedder, hvor tidligt de putter deres børn i seng, hvilken make-up de går med. Makes no difference to me

Anmeld

16. maj 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Det er flot at hun har tabt sig men hvad sker der for det nye (syge?) behov for at vise sig i så mange blade,eb, programmer og billige billeder på facebook hvor familien kan følge med. Jeg forstår det ikke. Måske i kan hjælpe med at få mig til at forstå det?

http://www.facebook.com/profile.php?id=673765541#!/profile.php?id=1035934379

Jeg vil gerne tabe mig. Men jeg er bange for at blive som hende. Hver gang mig og manden læser noget om hende kan jeg se han ser helt forkert ud i ansigtet. Jeg vejer 120. Jeg har længe talt om at komme ned i vægt og camilla var en god inspiration. men nu er jeg begyndt at se anderledes på hende og på migselv. Hvad siger hendes kæreste christian til at hun viser sig så meget frem. Hvad ville min mand sige hvis jeg gjorde det. Hvilken betydning ville det have for vores forhold.

Har du tabt dig og blev som camilla med at vise dig så meget frem?

Hilsen den tykke pige

misundelselse er en meget grim ting.

Lad hende dog, og synes bestemt ikke hendes billede er udfordrende.. Er da pisse flot, og kan da godt forstå hun vil vise frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.