camilla fra unge mødres fb billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Det er ikke en mand. Sådan ser hun ud nu.

ok, så har hun også taget navneforandring til christian eller hvad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Tkcuf

Nu kan man vel egentlig godt sige camilla er gået glip af den unge fase, der hvor det er okay at være lidt smart og selvsikker og vise en lækker ung krop frem i lækkert tøj. Og jeg synes da bare hun skal have lov at gøre det nu. Da jeg var yngre førte jeg mig da også frem på div diskoteker. Vi har vel alle lov at være selvglade og vise vores kroppe frem hvis vi har lyst.

Anmeld

16. maj 2011

SiLiMiMa

blev lige nysgerrig og søgte på hendes navn og kan læse, at hun slet ikke selv har godkendt alle de omtalte fotos - det er da surt for hende jeg aner så ikke lige hvor "slemme" de er???

heidi

Anmeld

16. maj 2011

henh01

Jeg kan huske da jeg tabte mig bare 15 kg - fuck jeg var glad. Begyndte at gå i kjoler til over knæene osv.. skinte bare så meget og var så pave stolt.

Hvis jeg taber de 20 kg der efter graviditeten har sat sig, ja så vil jeg også vise det frem igen.

Anmeld

16. maj 2011

Nadia&Daniel

Hun er vel ikke værre end så mange andre på facebook... Synes selv Camilla er virkelig sej, både pga hendes vægttab, hendes måde at takle familie og tvserie på samme tid og hendes personlig som skinner igennem tv'et

Anmeld

16. maj 2011

Mka

Lotus86 skriver:

Jeg kan da sagtens forstå at hun gerne vil vise 'hele verden' hvordan hun ser ud nu efter så stort et vægttab, det må være en kæmpe sejr for hende.. Og jeg er sikker på hendes kæreste er indforstået med det, ellers tror jeg ikke hun ville gøre det. Og nu har jeg ikke set de billeder du hentyder til, hvor hun skulle have vist sig frem, men synes godt nok hendes facebook billede er harmløst..

lige mine ord.

Kan  slet ikke forstå at man kan lave sådan et indlæg.

Anmeld

16. maj 2011

Bavianis

SiLiMiMa skriver:

blev lige nysgerrig og søgte på hendes navn og kan læse, at hun slet ikke selv har godkendt alle de omtalte fotos - det er da surt for hende jeg aner så ikke lige hvor "slemme" de er???

heidi

Præcis. Kan se at hun er rigtig ked af at de er blevet smidt på nettet. Men uanset hvad synes jeg de er ok. Bare synd for hende at hendes ønske om ikke at blive lagt på nettet, ikke er blevet fulgt. 

Anmeld

16. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Det er flot at hun har tabt sig men hvad sker der for det nye (syge?) behov for at vise sig i så mange blade,eb, programmer og billige billeder på facebook hvor familien kan følge med. Jeg forstår det ikke. Måske i kan hjælpe med at få mig til at forstå det?

http://www.facebook.com/profile.php?id=673765541#!/profile.php?id=1035934379

Jeg vil gerne tabe mig. Men jeg er bange for at blive som hende. Hver gang mig og manden læser noget om hende kan jeg se han ser helt forkert ud i ansigtet. Jeg vejer 120. Jeg har længe talt om at komme ned i vægt og camilla var en god inspiration. men nu er jeg begyndt at se anderledes på hende og på migselv. Hvad siger hendes kæreste christian til at hun viser sig så meget frem. Hvad ville min mand sige hvis jeg gjorde det. Hvilken betydning ville det have for vores forhold.

Har du tabt dig og blev som camilla med at vise dig så meget frem?

Hilsen den tykke pige

Ville sgu være stolt af mig selv hvis det var mig... synes det er super godt gået...

Majbritt

Anmeld

16. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Det er flot at hun har tabt sig men hvad sker der for det nye (syge?) behov for at vise sig i så mange blade,eb, programmer og billige billeder på facebook hvor familien kan følge med. Jeg forstår det ikke. Måske i kan hjælpe med at få mig til at forstå det?

http://www.facebook.com/profile.php?id=673765541#!/profile.php?id=1035934379

Jeg vil gerne tabe mig. Men jeg er bange for at blive som hende. Hver gang mig og manden læser noget om hende kan jeg se han ser helt forkert ud i ansigtet. Jeg vejer 120. Jeg har længe talt om at komme ned i vægt og camilla var en god inspiration. men nu er jeg begyndt at se anderledes på hende og på migselv. Hvad siger hendes kæreste christian til at hun viser sig så meget frem. Hvad ville min mand sige hvis jeg gjorde det. Hvilken betydning ville det have for vores forhold.

Har du tabt dig og blev som camilla med at vise dig så meget frem?

Hilsen den tykke pige

Hun er blevet så smuk, og stolt over sin krop. Jeg synes det okay at vise noget hud, du blev ikke født med tøj på :-) .

Anmeld

16. maj 2011

SiLiMiMa

Bavianis skriver:

Præcis. Kan se at hun er rigtig ked af at de er blevet smidt på nettet. Men uanset hvad synes jeg de er ok. Bare synd for hende at hendes ønske om ikke at blive lagt på nettet, ikke er blevet fulgt. 

ja men er det ikke typisk???

men godt de ikke så slemme endda!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.