Anonym skriver:
Det er flot at hun har tabt sig men hvad sker der for det nye (syge?) behov for at vise sig i så mange blade,eb, programmer og billige billeder på facebook hvor familien kan følge med. Jeg forstår det ikke. Måske i kan hjælpe med at få mig til at forstå det?
http://www.facebook.com/profile.php?id=673765541#!/profile.php?id=1035934379
Jeg vil gerne tabe mig. Men jeg er bange for at blive som hende. Hver gang mig og manden læser noget om hende kan jeg se han ser helt forkert ud i ansigtet. Jeg vejer 120. Jeg har længe talt om at komme ned i vægt og camilla var en god inspiration. men nu er jeg begyndt at se anderledes på hende og på migselv. Hvad siger hendes kæreste christian til at hun viser sig så meget frem. Hvad ville min mand sige hvis jeg gjorde det. Hvilken betydning ville det have for vores forhold.
Har du tabt dig og blev som camilla med at vise dig så meget frem?
Hilsen den tykke pige
Jeg syns lidt det virker som om du måske er en smule misundelig....?
Hvorfor må man ikke stå frem og sige: jeg er stolt!!
Hvorfor må man ikke stille sig fren og sige stolt: se hvad jeg har gjort!!
Jeg forstår ikke hvorfor der hele tiden er nogen som skal komme med Jantelovens klamme pegefinger og fortælle man ikke må stikke næsen alt for langt frem!!!
Fy føj, siger jeg bare!
Vi skal da hylde folk der tør stå ved det de er! Vi skal da glæde os på hinandens vegne fremfor at rynke næse og ytre sig negativt!!
Syns din kommentar (syg?) er helt upassende! Kig indad først. Det ku jo være det var dig selv der var galt på den.
- og så for et profilbillede...... Vor herre bevares!
Til Camilla Framnes Henriksen:
Du er for sej! Jeg elsker at klappe folk som dig på skulderen. Du er et forbillede for mange
Anmeld