camilla fra unge mødres fb billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

norenberg

smillaluna skriver:

Hold da op et vægttab!!!!! Fandme flot

Hvordan gjorde du det? Nogen særlig kur, eller "bare" kostomlægning og motion?

Jeg har tabt 45 kg ved kost omlægning og motion og så fik jeg min mave operation og har der efter tabt 70 kg mere men også ved hjælp af motion....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

*A*

Jeg synes hun er blevet super flot og jeg kan godt forstå at hun gerne vil vise sig frem!

Jeg synes hun er cool...

Anmeld

16. maj 2011

slettet_7530

Okay, nu er jeg så en af dem der ikke ville klæde mig som hun gør... Men jeg er godt nok ikke jaloux! Jeg har en brandlækker krop, så jeg kan slet ikke se hvad jeg skulle være jaloux over. Så sort på hvidt er det godt nok ikke! 

Der er forskel på hvordan vi mennesker ser på tingene - længere er den vel ikke. At trække den ud i jalousi synes jeg er for meget.

Tak, jeg er bestemt heller ikke hverken misundelig eller jaloux og har selv tabt mange mange kilo, men kunne vise det frem lidt mere elegant

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Albertesmor skriver:

Tak, jeg er bestemt heller ikke hverken misundelig eller jaloux og har selv tabt mange mange kilo, men kunne vise det frem lidt mere elegant

enig....  Det er jo ikk noget med jalousi.... Jeg har selv en pænere krop end hende. Men jeg synes godt man kan overlade noget til fantasien og være flot uden a være vulgær...

Anmeld

17. maj 2011

Dinna88

Sallisørøver skriver:

nu var det ikke et svar til dig... har kun læst side 1 og svarede ud fra hvad TS skriver... ved bare ikke hvorfor man skal blande sig i hvordan hun klæder sig så må det være i mine øjne fordi man er jaloux ts skriver hun gerne ville tabe sig, men ikke hvis hun bliver sådan (eller ligenene )

Hvorfor citerede du mig så?

Dine øjne ser ikke verden fra alles øjne. Og der kan jeg godt forstå ts

Anmeld

17. maj 2011

Dinna88

Albertesmor skriver:

jeg ville have det ligesom dig hvis jeg tabte mig - hvis jeg var overvægtig Jeg synes ikke det er en måde at vise sig selv på - men jeg er ligeglad med hvad andre gør.

Anmeld

17. maj 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Det er flot at hun har tabt sig men hvad sker der for det nye (syge?) behov for at vise sig i så mange blade,eb, programmer og billige billeder på facebook hvor familien kan følge med. Jeg forstår det ikke. Måske i kan hjælpe med at få mig til at forstå det?

http://www.facebook.com/profile.php?id=673765541#!/profile.php?id=1035934379

Jeg vil gerne tabe mig. Men jeg er bange for at blive som hende. Hver gang mig og manden læser noget om hende kan jeg se han ser helt forkert ud i ansigtet. Jeg vejer 120. Jeg har længe talt om at komme ned i vægt og camilla var en god inspiration. men nu er jeg begyndt at se anderledes på hende og på migselv. Hvad siger hendes kæreste christian til at hun viser sig så meget frem. Hvad ville min mand sige hvis jeg gjorde det. Hvilken betydning ville det have for vores forhold.

Har du tabt dig og blev som camilla med at vise dig så meget frem?

Hilsen den tykke pige

Jeg syns lidt det virker som om du måske er en smule misundelig....?

Hvorfor må man ikke stå frem og sige: jeg er stolt!!

Hvorfor må man ikke stille sig fren og sige stolt: se hvad jeg har gjort!!

Jeg forstår ikke hvorfor der hele tiden er nogen som skal komme med Jantelovens klamme pegefinger og fortælle man ikke må stikke næsen alt for langt frem!!!

Fy føj, siger jeg bare!

Vi skal da hylde folk der tør stå ved det de er! Vi skal da glæde os på hinandens vegne fremfor at rynke næse og ytre sig negativt!!

Syns din kommentar (syg?) er helt upassende! Kig indad først. Det ku jo være det var dig selv der var galt på den.

- og så for et profilbillede...... Vor herre bevares!

Til Camilla Framnes Henriksen:
Du er for sej! Jeg elsker at klappe folk som dig på skulderen. Du er et forbillede for mange

Anmeld

17. maj 2011

Kamulla

Dinna88 skriver:

Hvorfor citerede du mig så?

Dine øjne ser ikke verden fra alles øjne. Og der kan jeg godt forstå ts

gjorde jeg vel først da du citerede mig 

Anmeld

17. maj 2011

samantha1986

Det er super flot hun har tabt sig og jeg kan på sin vis godt forstå hun viser sig frem. Men jeg ville ikke selv have gjort det. Jeg er en privat person og kunne ikke drømme om at gøre sådan noget. Jeg er også sådan en person der ikke kunne finde på at lægge scannings billeder elller billeder af gravid mave på facebook.

Anmeld

17. maj 2011

Dinna88

Sallisørøver skriver:

gjorde jeg vel først da du citerede mig 

Jeg citerede dig, du citerede mig - men så skrev du noget til mig, omkring de unge mødre, som slet ikke har noget at gøre med det jeg skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.