camilla fra unge mødres fb billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Kamulla

Dinna88 skriver:

Jeg citerede dig, du citerede mig - men så skrev du noget til mig, omkring de unge mødre, som slet ikke har noget at gøre med det jeg skriver

svarer bare generelt... måske jeg citerer dig med alt hvad jeg skriver er ikke til dig eller dit svar til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Dinna88

Sallisørøver skriver:

svarer bare generelt... måske jeg citerer dig med alt hvad jeg skriver er ikke til dig eller dit svar til mig

How was I to know

Men okay

Anmeld

17. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Janteloven lever skam i bedste velgående her i lille DK....

Først vil jeg sige, at jeg tager hatten af, for alt hvad den pige laver og gør... hun blev mor som ung, mistede dermed mange ting, som vi andre har gjort til fulde,, nemlig levet ungdommen... samtidig måtte hun kæmpe med overvægt... kender jeg alt til... det er fandme ikke sjovt på nogen måder og slet ikke som ung....

Nu har hun så tabt sig... og jeg har set alle hendes nye billeder og jeg må sku indrømme, at de er pæne og slet ikke på nogen måde vulgær... hun skjuler jo stadigvæk alt... at blusen er lidt nedringet, hvor herrebevares..... siger jeg altså... jeg vil ikke engang kalde dem frække, men synes sku de er flotte...

Jeg har selv smidt 30 kilo og kæmper med de sidste 10-15 stk.. men det er hamrende svært, når man har 2(3) børn og skal passe til hverdag... samt et arbejde som også skal passes, så har stor respekt for det som hun har gjort.... Jeg vejede selv over 100kg inden jeg gik igang... og har altid været overvægt... og jeg ser stadigvæk mig selv som overvægtig, selvom alle siger til mig, at du skal da ikke tabe dig mere, at jeg er super smuk... men man kan bare ikke indse det selv... Så som Eva skriver det, så er billederne nok med til, at gøre hende bevidst om det kæmpe vægttab, som hun har præsteret....... Så hun kan begynde processen på, at ændre det indre billede af hende selv....

At hun gør det offentlig tror jeg hænger sammen med at hun inden var en offentlig person... og medierne elsker jo en god historie, samt så tror jeg mange kan lære en masse af camilla.. nemlig at tingene kan lade sig gøre, men at man skal kæmpe for tingene og at tingene ikke kommer sovende til en....

Anmeld

17. maj 2011

Barbamama

Jeg synes ikke billedet er vulgært eller noget. Jeg synes hun ser skide godt ud. Både som stor pige og som mindre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.