Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Altså, det var ikke engang ham selv der købte morsdags blomster for min søn. Det gjorde min svoger, for det havde min kæreste da ikke tænkt på.

ej det må da være noget så pinligt for din kæreste at han ikke selv havde tænkt på det  hmm ville nok os blive lidt skuffet.. og ville også give udtryk for det, hvis det var mig .. men nu er jeg så heldig at sådan er min kæreste ikk.. han kan få hjælp til det, med giver mig dem selv ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

ej det må da være noget så pinligt for din kæreste at han ikke selv havde tænkt på det  hmm ville nok os blive lidt skuffet.. og ville også give udtryk for det, hvis det var mig .. men nu er jeg så heldig at sådan er min kæreste ikk.. han kan få hjælp til det, med giver mig dem selv ..

Jeg tror egentligt han var lidt ligeglad.

Har også prøvet at fortælle ham det, men han kan ikke rigtigt forstå mig.

Anmeld

13. maj 2011

Gittemor09

min kæreste er heller ikke god til at være romantisk med gaver og sådan.. og det forventer jeg som sådan heller ikke....

til gengæld er han romantisk i sin tale, og han måde at være overfor mig på...

imorges vågnede jeg op til en dejlig sms (han har været på arbejdet det meste af ugen) en sød godmorgenbesked... og bagefter et frieri hvad skal man lige gøre i sådan en situation

du må fortælle ham at du har brug for at han er lidt mere romantisk.. ikke nødvendigvis med gaver, men at han laver en rigtig hyggeaften for jer, og værdsætter dig...

Anmeld

13. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

benjamins'mor skriver:

Min kæreste får 500 kr, og vil køre til Viborg og købe en ''overraskelse'' til mig.

Så får man bare beskeden at han ikke kunne finde noget, selvom han kun havde været der i 10 min.

- Hold op hvor er jeg bare SKUFFET! 

altså.... jeg tænkte det kunne hænge lidt sammen med hans alder... han/i er jo ikke så gamle, så måske hans tanker er andre steder, end lige at give dig en gave?......

Synes du skulle tage en snak med ham og fortælle hvordan du har det, hvis du meget gerne vil have en gave :-)

Anmeld

13. maj 2011

Mumto3

KaMa skriver:

Hahaha. Det minder lidt om en veninde jeg har. Hun prøver også at bestikke kæreste til at være romantisk.

Måske man bare skulle lade dem være og se, om der en dag falder noget af - fra egen lomme.

Jeg må indrømme, at min lyst ville dale drastisk, hvis jeg blev sendt i byen af en kæreste med en plovmand og på indkøbssedlen stod der: Overrask mig! Jeg ville være helt blank plus jeg ville være lidt modvillig.

..altså nu kender jeg jo ikke jeres scenarie.

Sådan ville jeg også have det!

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Gittemor09 skriver:

min kæreste er heller ikke god til at være romantisk med gaver og sådan.. og det forventer jeg som sådan heller ikke....

til gengæld er han romantisk i sin tale, og han måde at være overfor mig på...

imorges vågnede jeg op til en dejlig sms (han har været på arbejdet det meste af ugen) en sød godmorgenbesked... og bagefter et frieri hvad skal man lige gøre i sådan en situation

du må fortælle ham at du har brug for at han er lidt mere romantisk.. ikke nødvendigvis med gaver, men at han laver en rigtig hyggeaften for jer, og værdsætter dig...

Hmm. Ja.

Jeg havde engang lavet mad, og stearinlys og det hele. Og så tager han bare sin storebror med hjem. Fedt.

Og jeg havde skam sagt der var en overraskelse når han kom hjem.

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Mor til prinsessen :-) skriver:

altså.... jeg tænkte det kunne hænge lidt sammen med hans alder... han/i er jo ikke så gamle, så måske hans tanker er andre steder, end lige at give dig en gave?......

Synes du skulle tage en snak med ham og fortælle hvordan du har det, hvis du meget gerne vil have en gave :-)

Jeg har prøvet at fortælle ham det. Men han kan ikke rigtigt forstå mig.

Og han bliver snart 23, så han er ikke helt så ung som jeg.

Anmeld

13. maj 2011

Gittemor09

benjamins'mor skriver:

Hmm. Ja.

Jeg havde engang lavet mad, og stearinlys og det hele. Og så tager han bare sin storebror med hjem. Fedt.

Og jeg havde skam sagt der var en overraskelse når han kom hjem.

det er også unfair... min kæreste inviterer heldigvis ikke gæster uden vi har snakket om det...!!

men sæt dig ned og forklar det med så store ord du kan så det virkelig siver ind...

for det kan jo tydeligt mærkes på dig at det sårer dig dybt...

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Gittemor09 skriver:

det er også unfair... min kæreste inviterer heldigvis ikke gæster uden vi har snakket om det...!!

men sæt dig ned og forklar det med så store ord du kan så det virkelig siver ind...

for det kan jo tydeligt mærkes på dig at det sårer dig dybt...

Jeg har prøvet meget at forklare ham, at det er simpelthen så små ting der skal til for at gøre en person glad. Og at jeg virkeligt bliver ked af det, når han er sådan overfor mig.

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Jeg tror egentligt han var lidt ligeglad.

Har også prøvet at fortælle ham det, men han kan ikke rigtigt forstå mig.

ejj hvor må det være træls og især når du går meget op i det og det betyder en del for dig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.