Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Moar2011

Jamen... Jeg tænkte bare han selv ville finde noget, eftersom han ikke havde spurgt mig hvad jeg ønsker eller kunne tænke mig.

Jeg fik ingen fødselsdagsgave selvom han havde fået ønsker.

okey, det lyder som et meget underligt forhold.. har du fortalt ham at det nager dig ..

overrasker han dig aldrig med blomster eller ligende ?  .. eller fortæller søde ting og ligende ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

mortilflere

sådan er nogen mænd bare , bonden giver heller ik blomster andet end ungerne sparker til ham det er så store ting hvis han kommer ind med nogen fra de 1200 blomster løg vi har i haven

men han gav mig engang en vase til 800 kr , den er heldigvis pæn i sig selv , men en stor joke imellem os LOL

Og så overrasker det mig du kun er 16 , det ser man ikke når du skriver

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

okey, det lyder som et meget underligt forhold.. har du fortalt ham at det nager dig ..

overrasker han dig aldrig med blomster eller ligende ?  .. eller fortæller søde ting og ligende ?

Han overrasker mig ALDRIG.

Og det er MEGET sjællendt han siger søde ting.

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

mortilflere skriver:

sådan er nogen mænd bare , bonden giver heller ik blomster andet end ungerne sparker til ham det er så store ting hvis han kommer ind med nogen fra de 1200 blomster løg vi har i haven

men han gav mig engang en vase til 800 kr , den er heldigvis pæn i sig selv , men en stor joke imellem os LOL

Og så overrasker det mig du kun er 16 , det ser man ikke når du skriver

Hehe. 

Jeg er bare meget voksen af min alder i det jeg har fået et barn.

Det får jeg tit afvide.

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Han overrasker mig ALDRIG.

Og det er MEGET sjællendt han siger søde ting.

nu skal jeg selvfølgelig ikke lege klog eller ligende for ved jo ikk hvad der ligger til grunde at i har det sådan i jeres forhold ..

men der lyder ikke til at være ret meget kærlighed mellem jer, eller fra hans side af..

men det kan jo være at hverdagen er hans måde at vise dig det på.. der kan være mange måder man kan udtrykke sin kærlighed på ..

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

nu skal jeg selvfølgelig ikke lege klog eller ligende for ved jo ikk hvad der ligger til grunde at i har det sådan i jeres forhold ..

men der lyder ikke til at være ret meget kærlighed mellem jer, eller fra hans side af..

men det kan jo være at hverdagen er hans måde at vise dig det på.. der kan være mange måder man kan udtrykke sin kærlighed på ..

Jeg ved det desværre ikke selv.

Altså jeg overrasker da ham med gaver og lignende tit.

Især hvis der er noget han virkeligt ønsker sig, som han ved vi ikke har råd til det. Jamen, når vi så har, så køber jeg det også til ham.

Så sent som i foregårs fik han 2 dvder, to deoer og nogle sokker han har ønsket sig.

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Jeg ved det desværre ikke selv.

Altså jeg overrasker da ham med gaver og lignende tit.

Især hvis der er noget han virkeligt ønsker sig, som han ved vi ikke har råd til det. Jamen, når vi så har, så køber jeg det også til ham.

Så sent som i foregårs fik han 2 dvder, to deoer og nogle sokker han har ønsket sig.

ja, det kan jeg godt se.. men man behøver jo ikke begge få gaver på engang.. her har manden givet mig gaver 2gange unden jeg har fået givet ham.. måndens gave: hjertesmykke. morsdag/månedsdag: flot buket blomster.. msåke han så overrasker dig i næste månede..

men tag da en snak med ham - det kommer du længst med, ellers ville det blive ved med at nage dig .. og det sku træls at gå med i hverdagen ..

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

ja, det kan jeg godt se.. men man behøver jo ikke begge få gaver på engang.. her har manden givet mig gaver 2gange unden jeg har fået givet ham.. måndens gave: hjertesmykke. morsdag/månedsdag: flot buket blomster.. msåke han så overrasker dig i næste månede..

men tag da en snak med ham - det kommer du længst med, ellers ville det blive ved med at nage dig .. og det sku træls at gå med i hverdagen ..

Ja, men det der bare irritere mig lidt, er at han ALDRIG gør det.

Hvis han gjorde det engang imellem, ville jeg ikke tænke så meget over det.

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Ja, men det der bare irritere mig lidt, er at han ALDRIG gør det.

Hvis han gjorde det engang imellem, ville jeg ikke tænke så meget over det.

kan heeelt klart godt forstå det.. for jeg elsker at blive lidt forkælet i ny og næ.. og det ved jeg at han også gør

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Altså, det var ikke engang ham selv der købte morsdags blomster for min søn. Det gjorde min svoger, for det havde min kæreste da ikke tænkt på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.