Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

baby012

benjamins'mor skriver:

Ja.

jamen så fik du vel bare de 500 igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Benjamins'mor

Tkcuf skriver:

Kender det. Min driver det så længere ud og kommer hjem med div ting til sig selv

Det er så træls.

Min har bare taget de 500 kr med på arbejde, så han kan købe noget at spise.

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

gravid20 skriver:

jamen så fik du vel bare de 500 igen  

Nej. Dem har han taget med på arbejde så han kan købe noget at spise.

Anmeld

12. maj 2011

baby012

benjamins'mor skriver:

Nej. Dem har han taget med på arbejde så han kan købe noget at spise.

hmm .. 

ja okay, den var nok ikke helt gået herhjemme  

Anmeld

12. maj 2011

Vial

Hahaha. Det minder lidt om en veninde jeg har. Hun prøver også at bestikke kæreste til at være romantisk.

Måske man bare skulle lade dem være og se, om der en dag falder noget af - fra egen lomme.

Jeg må indrømme, at min lyst ville dale drastisk, hvis jeg blev sendt i byen af en kæreste med en plovmand og på indkøbssedlen stod der: Overrask mig! Jeg ville være helt blank plus jeg ville være lidt modvillig.

..altså nu kender jeg jo ikke jeres scenarie.

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

KaMa skriver:

Hahaha. Det minder lidt om en veninde jeg har. Hun prøver også at bestikke kæreste til at være romantisk.

Måske man bare skulle lade dem være og se, om der en dag falder noget af - fra egen lomme.

Jeg må indrømme, at min lyst ville dale drastisk, hvis jeg blev sendt i byen af en kæreste med en plovmand og på indkøbssedlen stod der: Overrask mig! Jeg ville være helt blank plus jeg ville være lidt modvillig.

jeg tænkte præcis det samme!!!

TS: hvorfor gav du ham penge til at købe noget til dig? var det en særlig anledning og han havde ingen penge, eller hvordan?

Hvis jeg stak Daniel en plov og sendte ham i byen for at købe en gave til mig (hvilket jeg i øvrigt aldrig ville gøre, så kan jeg sgu købe en gave selv) tror jeg han ville blive grebet af seriøs præstationsangst - for hvad forventer hun mon for de penge?

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

gravid20 skriver:

hmm .. 

ja okay, den var nok ikke helt gået herhjemme  

Nej... Det gør den heller ikke her.

Er skide sur på ham over han bare har taget pengene med på arbejde. Men er også mega skuffet over det andet.

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

KaMa skriver:

Jeg har ikke sagt han skulle?

Anmeld

12. maj 2011

lucas<3

men har du ikk os hans kort?

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

luppe-laban skriver:

men har du ikk os hans kort?

Nej, det har han sku taget fra min pung i morges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.