Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Benjamins'mor

SØS skriver:

Om det er "unfair" eller ej ved jeg ikke, men jeg synes det er ret underligt af dig at stikke din kæreste 500 kr. og bede ham købe en gave til dig...

Har du ikke læst debatten igennem?

Han havde bedt om 500 kr., fordi han ville købe en gave/overraskelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Benjamins'mor

camilla28 skriver:

hvor er gaven i det  .. du har jo selv givet ham 500 og selv sendt ham afsted

du kune ligeså godt ha haft købt noget selv og skrevet hans navn på kortet

Som jeg også lige har skrevet til en anden.

Har du ikke læst debatten igennem?

Han havde bedt om 500 kr,. fordi han ville købe en gave/overraskelse til mig. Da han sagde han ville prøve at være mere kærlig overfor mig. Det er altså ikke noget jeg har bedt ham om, for som sagt ja, så kunne jeg jo selv have købt noget.

Anmeld

13. maj 2011

mortilflere

benjamins'mor skriver:

Nogle af tingene ved han hvordan jeg har det med. Men tror ikke han rigtigt tænker over det. Og han gider ikke rigtigt og snakke om det.

Skriv et brev ti ham , det virker bedre nogen x mænd de skal ha det ind med 7 tommer søm

Og 23 år så skal man sg tage sig sammen , der var jeg mor til 2

Anmeld

13. maj 2011

Meliora

benjamins'mor skriver:

Hehe. 

Jeg er bare meget voksen af min alder i det jeg har fået et barn.

Det får jeg tit afvide.

Det sjovt du skriver at du er meget voksen af din sæder, for jeg tænkte faktisk det modsatte. Synes din måde at gribe disse problemer som der tydeligvis er i dit forhold, er meget barnlig... Selve indlægget synes jeg er ret upassende. Men hvad ved jeg, jeg er jo oldgammel i dine øjne:-)

Anmeld

13. maj 2011

Meliora

FruRafn skriver:

Det sjovt du skriver at du er meget voksen af din sæder, for jeg tænkte faktisk det modsatte. Synes din måde at gribe disse problemer som der tydeligvis er i dit forhold, er meget barnlig... Selve indlægget synes jeg er ret upassende. Men hvad ved jeg, jeg er jo oldgammel i dine øjne:-)

Sæder=alder

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Nogle af tingene ved han hvordan jeg har det med. Men tror ikke han rigtigt tænker over det. Og han gider ikke rigtigt og snakke om det.

men ska jo snakke sammen for at have det godt sammen

Anmeld

13. maj 2011

Fenja09

Alt jeg kan skrive er at du bliver nødt til at gøre op med dig selv om du kan leve i forhold, hvor din kæreste er stik modsat dig på det/de punkter som er nævnt i tråden her.

Jeg er selv kæreste med en dejlig mand, men han render heller ikke bare ud og køber blomster, gaver eller laver romantiske middage - sådan er han bare og jeg har kendt ham siden han var 19 og idag er han 31.

Nogle mænd/kvinder er bare ikke romantiske anlagt fra naturens side og man kan og bør ikke ændre folk - så synes du skal tænke at det er dig der sidder med bolden og selv bestemmer, hvorvidt du ønsker og kan leve med en mand, som måske aldrig ændre sig på det punkt.

Selv har jeg valgt at se på alle de andre ting min kæreste gør for mig og os. Det kan være at han ordner haven eller tager mig og hunden med til stranden for at gå tur. Og så må jeg nøjes med en buket blomster en sjælden gang i mellem når han synes jeg skal have blomster.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.