Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Benjamins'mor

Chillien skriver:

Nej men igen, så kan det være t han synes han gør noget, som du ikke lægger mærke til... Så du kan jo sagtens spørge ham om det er tilfældet...

Men altså er det som du beskriver, så kan jeg godt forstå du er skuffet... Og den snak kan ikk være snart nok... Man skal ikk spilde sit liv på en mand er ikke gider forholdet! Muligvis hårdt sagt, men det synes jeg altså ikk..

Jeg ved nu ikke om det er hårdt sagt, hvis man elsker sin kæreste skal man jo også vise det.

Altså, hvad jeg ved gør han intet som jeg ikke lægger mærke til.

Han hjælper ikke herhjemme eller noget.

Det er så små ting der kan gøre mig glad, at han måske lige tager den bette en nat eller lignende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Chillien

benjamins'mor skriver:

Jeg ved nu ikke om det er hårdt sagt, hvis man elsker sin kæreste skal man jo også vise det.

Altså, hvad jeg ved gør han intet som jeg ikke lægger mærke til.

Han hjælper ikke herhjemme eller noget.

Det er så små ting der kan gøre mig glad, at han måske lige tager den bette en nat eller lignende.

Der er ikk så meget andet at gøre end at spørge ham om han selv synes han viser at han elsker dig... Og hvad han evt. synes han gør.. For du kan altså ikk mærke det og du tvivler på hvordan landet ligger...

Og er han ligeglad, så er det da bare ud af vagten, og finde en mand der godt kan lide at give og få opmærksomhed... Eller være sammen med sig selv og sit barn lidt...

Jeg ved bare personligt ville jeg ikke kunne holde ud at være sammen med en der var følelseskold.. Man behøver ikk hænge op ad hinanden konstant, meeen...

Men håber sgu for dig at der er en grund til han er sådan og at i kan finde ud af det...!!

Anmeld

13. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

benjamins'mor skriver:

Jeg har prøvet at fortælle ham det. Men han kan ikke rigtigt forstå mig.

Og han bliver snart 23, så han er ikke helt så ung som jeg.

Men han er stadig ung :-)

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Mor til prinsessen :-) skriver:

Men han er stadig ung :-)

Selvfølgelig.

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Altså, jeg har det lidt sådan. Man kan ikke have et forhold, hvis der ikke er romantik osv.

Det betyder altså meget i et forhold, at man er kærlige overfor hinanden.

JA, det gir jeg dig helt ret i at det skal være der .. ellers er der ingen grund til at være i et forhold.. ved han hvordan du har det, med det hele ?

Anmeld

13. maj 2011

camilla28

hvor er gaven i det  .. du har jo selv givet ham 500 og selv sendt ham afsted

du kune ligeså godt ha haft købt noget selv og skrevet hans navn på kortet

Anmeld

13. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Om det er "unfair" eller ej ved jeg ikke, men jeg synes det er ret underligt af dig at stikke din kæreste 500 kr. og bede ham købe en gave til dig...

Anmeld

13. maj 2011

Dansker i England

benjamins'mor skriver:

Altså, jeg har det lidt sådan. Man kan ikke have et forhold, hvis der ikke er romantik osv.

Det betyder altså meget i et forhold, at man er kærlige overfor hinanden.

Man kan vel godt være kærlige overfor hinanden uden at give gaver?

Personligt tror jeg ikke på Hollywood romantik men mere kærlige berøringer/hygge, og sådan noget har I vel sammen, eller hvad?

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Dansker i England skriver:

Man kan vel godt være kærlige overfor hinanden uden at give gaver?

Personligt tror jeg ikke på Hollywood romantik men mere kærlige berøringer/hygge, og sådan noget har I vel sammen, eller hvad?

Som jeg også har skrevet tidligere. 

Nej, han er ikke kærlig overfor mig på andre måder heller.

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

JA, det gir jeg dig helt ret i at det skal være der .. ellers er der ingen grund til at være i et forhold.. ved han hvordan du har det, med det hele ?

Nogle af tingene ved han hvordan jeg har det med. Men tror ikke han rigtigt tænker over det. Og han gider ikke rigtigt og snakke om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.