Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.280 visninger
76 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Benjamins'mor

Min kæreste får 500 kr, og vil køre til Viborg og købe en ''overraskelse'' til mig.

Så får man bare beskeden at han ikke kunne finde noget, selvom han kun havde været der i 10 min.

- Hold op hvor er jeg bare SKUFFET! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Chillien

Hvor har han 500 fra?

Og måske siger han bare han ikk ku, men kommer hjem med noget alligevel... Eler de havde det ikk hjemme, og pludselig står der en postmand i døren med en fed overraskelse..??

Anmeld

11. maj 2011

sne190810

Ehm .. Luksusproblem i har!

Men bortset fra det, hvad er det du forventede i gave? Slik? Tøj? Smykke? Klokken er jo trods alt 20.31 (medmindre episoden er fra tidligere idag) så kan ikke forestille mig det er alverden der har åben ..

Anmeld

11. maj 2011

Tkcuf

Kender det. Min driver det så længere ud og kommer hjem med div ting til sig selv

Anmeld

11. maj 2011

twinboys

benjamins'mor skriver:

Min kæreste får 500 kr, og vil køre til Viborg og købe en ''overraskelse'' til mig.

Så får man bare beskeden at han ikke kunne finde noget, selvom han kun havde været der i 10 min.

Hvad havde du forventet at få...

Anmeld

11. maj 2011

132319

Øh, jeg tror heller ikke helt at jeg forstår startindlægget? 

Hvem har han fået 500 kr af? Hvorfor skal han købe gave når du ved noget om det?

Jeg er vist bare lidt lost 

Anmeld

11. maj 2011

baby012

benjamins'mor skriver:

forstår ikke helt ? var det 500 han havde fået a dig eller ?? 

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

gravid20 skriver:

forstår ikke helt ? var det 500 han havde fået a dig eller ?? 

Ja.

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

Chillien skriver:

Hvor har han 500 fra?

Og måske siger han bare han ikk ku, men kommer hjem med noget alligevel... Eler de havde det ikk hjemme, og pludselig står der en postmand i døren med en fed overraskelse..??

Han kom hjem uden noget. Og han havde stadig 500 kr, så han har ikke købt noget.

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

sne190810 skriver:

Ehm .. Luksusproblem i har!

Men bortset fra det, hvad er det du forventede i gave? Slik? Tøj? Smykke? Klokken er jo trods alt 20.31 (medmindre episoden er fra tidligere idag) så kan ikke forestille mig det er alverden der har åben ..

Det var tidligere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.