Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Benjamins'mor

luppe-laban skriver:

men har du ikk os hans kort?

Men der står ingen penge derpå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Dinna88

Jeg forstår det ikke helt. Du skriver at du har givet ham pengene, men det har du ikke? Eller hvad? Og du har ikke bedt ham om at finde noget til ham, men vidste at han ville gøre det? 

Og så købte han ikke noget, men har taget pengene med på arbejde - til trods for at det er dine penge? (Hvor har han dem fra, hvis det er dine penge??) 

Forvirret

Anmeld

12. maj 2011

Sunflower

Caroline86 skriver:

jeg tænkte præcis det samme!!!

TS: hvorfor gav du ham penge til at købe noget til dig? var det en særlig anledning og han havde ingen penge, eller hvordan?

Hvis jeg stak Daniel en plov og sendte ham i byen for at købe en gave til mig (hvilket jeg i øvrigt aldrig ville gøre, så kan jeg sgu købe en gave selv) tror jeg han ville blive grebet af seriøs præstationsangst - for hvad forventer hun mon for de penge?

Ha ha, tror også min kæreste ville se underlig ud og måske jeg efterfølgende kunne finde ham på det nærmeste pizzaria eller en god vinforretning.

Men til TS: Sorry, I don't get it Hvorfor giver du ham 500 kr til at købe noget til dig? Men samtidig siger du, at de ikke har bedt ham om det? + du ikke får pengene igen Undskyld men jeg forstår det virkelig ikke

Anmeld

12. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg har heller ikke helt fanget den???

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

12. maj 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Min kæreste får 500 kr, og vil køre til Viborg og købe en ''overraskelse'' til mig.

Så får man bare beskeden at han ikke kunne finde noget, selvom han kun havde været der i 10 min.

- Hold op hvor er jeg bare SKUFFET! 

måske du evt sku hjælpe ham lidt på vej, mænd kan have svært ved det jo ..

feks til min fødselsdag, hvade min kæreste det samme problem, men så gav jeg ham et par ide, og wupsi så hvade gutten 3gaver med hjem

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

måske du evt sku hjælpe ham lidt på vej, mænd kan have svært ved det jo ..

feks til min fødselsdag, hvade min kæreste det samme problem, men så gav jeg ham et par ide, og wupsi så hvade gutten 3gaver med hjem

Jamen... Jeg tænkte bare han selv ville finde noget, eftersom han ikke havde spurgt mig hvad jeg ønsker eller kunne tænke mig.

Jeg fik ingen fødselsdagsgave selvom han havde fået ønsker.

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

KaMa skriver:

Hahaha. Det minder lidt om en veninde jeg har. Hun prøver også at bestikke kæreste til at være romantisk.

Måske man bare skulle lade dem være og se, om der en dag falder noget af - fra egen lomme.

Jeg må indrømme, at min lyst ville dale drastisk, hvis jeg blev sendt i byen af en kæreste med en plovmand og på indkøbssedlen stod der: Overrask mig! Jeg ville være helt blank plus jeg ville være lidt modvillig.

..altså nu kender jeg jo ikke jeres scenarie.

Han havde selv valgt at han ville begynde at være mere kærlig, og da vi har fælles økonomi, spurgte han så om der var penge til han kunne få til at købe noget.

Han har været rigtigt dårlig til at være romantisk osv. Jeg har fået blomster af ham 1 gang, og der havde vi været sammen i en måned. Det vil sige, det er 2½ år siden.

Anmeld

12. maj 2011

Vial

benjamins'mor skriver:

Han havde selv valgt at han ville begynde at være mere kærlig, og da vi har fælles økonomi, spurgte han så om der var penge til han kunne få til at købe noget.

Han har været rigtigt dårlig til at være romantisk osv. Jeg har fået blomster af ham 1 gang, og der havde vi været sammen i en måned. Det vil sige, det er 2½ år siden.

Nemlig - jeg kender nemlig ikke, hvad der ligger bag.

Du lyder jo lidt bedre, når du skriver det her

Anmeld

12. maj 2011

Sphynxlover

benjamins'mor skriver:

jeg har oss kun fået blomster en gang og vi har været sammen i 8 år nu men hva skal jeg da oss med blomster som han mere eller mindre føler sig tvunget til at købe

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

KaMa skriver:

Nemlig - jeg kender nemlig ikke, hvad der ligger bag.

Du lyder jo lidt bedre, når du skriver det her

Jeg er kun 16.  

Måske er jeg voksen oven i hovedet, men har meget svært ved at forklare ting som dette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.