Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Gittemor09

benjamins'mor skriver:

Jeg har prøvet meget at forklare ham, at det er simpelthen så små ting der skal til for at gøre en person glad. Og at jeg virkeligt bliver ked af det, når han er sådan overfor mig.

så bliver du nødt at til tage op med dig selv om dette er så små ting så du vil fortsætte med at være sammen med ham... eller om det simpelthen betyder for meget for dig..!! tror desværre det er det eneste du kan gøre nu...

romantik og værdsættelse synes jeg er vigtigt i et forhold...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Benjamins'mor

Gittemor09 skriver:

så bliver du nødt at til tage op med dig selv om dette er så små ting så du vil fortsætte med at være sammen med ham... eller om det simpelthen betyder for meget for dig..!! tror desværre det er det eneste du kan gøre nu...

romantik og værdsættelse synes jeg er vigtigt i et forhold...

Det synes jeg nemlig også det er.

Men, der er ikke andet for nej.

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

ejj hvor må det være træls og især når du går meget op i det og det betyder en del for dig ..

Altså, jeg har det lidt sådan. Man kan ikke have et forhold, hvis der ikke er romantik osv.

Det betyder altså meget i et forhold, at man er kærlige overfor hinanden.

Anmeld

13. maj 2011

Gittemor09

benjamins'mor skriver:

Det synes jeg nemlig også det er.

Men, der er ikke andet for nej.

du må lige komme med en update når du har fået snakket med ham...!!

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Gittemor09 skriver:

du må lige komme med en update når du har fået snakket med ham...!!

Det skal jeg gøre. 

Anmeld

13. maj 2011

Gittemor09

benjamins'mor skriver:

Det skal jeg gøre. 

takker

Anmeld

13. maj 2011

mortilflere

bonden er lige så romandisk som hans værksted gulv

men han viser han elsker mig på andre måder bare det han går forbi mig røre han , krammer osv , og det betyder meget men det har jeg lært ham han er ikke opvosket med at man viser kærighed og det er svært for ham ..

min mor siger selv at han stod stiv af stræk de første 3 år hun krammede ham LOL

vores unger kan han altid kramme og nusse heldigvis

Anmeld

13. maj 2011

Chillien

Altså der er jo nogle mennesker der ikk ser gaver som et tegn på kærlighed.. Sådan er det bare... Så sætter de pris på nogle andre ting, og det kunne jo være nogle ting som han synes at DU ikke lægger mærke til, eller gør for ham...

Men sys det lyder mærkligt... Vil gerne høre en update hvis i får snakket om det...

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Chillien skriver:

Altså der er jo nogle mennesker der ikk ser gaver som et tegn på kærlighed.. Sådan er det bare... Så sætter de pris på nogle andre ting, og det kunne jo være nogle ting som han synes at DU ikke lægger mærke til, eller gør for ham...

Men sys det lyder mærkligt... Vil gerne høre en update hvis i får snakket om det...

Jamen, det er netop det. Han viser heller ikke han elsker mig eller noget.

Anmeld

13. maj 2011

Chillien

benjamins'mor skriver:

Jamen, det er netop det. Han viser heller ikke han elsker mig eller noget.

Nej men igen, så kan det være t han synes han gør noget, som du ikke lægger mærke til... Så du kan jo sagtens spørge ham om det er tilfældet...

Men altså er det som du beskriver, så kan jeg godt forstå du er skuffet... Og den snak kan ikk være snart nok... Man skal ikk spilde sit liv på en mand er ikke gider forholdet! Muligvis hårdt sagt, men det synes jeg altså ikk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.