Anonym skriver:
Mit forhold til min mor er rigtig dårligt og har faktisk altid været det.
Hun er dominerende, grænsende til det ondskabsfulde, bedrevidende og totalt falsk
. Hun har gjort sig uvenner med min mand, hans mor og det meste af familien synes hun virker arrogant.
Synes det er utrolig svært at stå imellem min mor og min mand. Holder af min mor, men hvor kan hun såre mig og ydmyge mig. Det holder jeg ikke til og har sagt fra. Nu bebrejder hun mig og siger jeg straffer hende. Hun siger jeg ikke vil lade hende se hendes børnebørn og at jeg ikke behandler andre mennesker ordentligt. Vi er ikke på talefod i øjeblikket.
Hvordan har i det med jeres mødre?
Har selv et meget dårligt forhold til min mor - vi kan da godt snakke lidt sammen, men siden hun bliv gift igen, har det ikke været det samme. Min stedfars familie er mere vigtig 
Jeg bor 50 km. fra hende, men alligevel har jeg kun set hende én gang i år og det var da jeg besøgte hende til Mors dag i søndags.
Min stedfar fik mig i RKI da jeg var 18 år og boede hos dem en kort periode og havde co. adresse et andet sted. Der var han så "flink" og hente mit post hver dag, men det viste sig at det var fordi at han havde lavet et benzinkort i mit navn på 5.000 kr., og desuden købt computerudstyr i mit navn, og ikke ville ha´ at jeg skulle se brevene.
Jeg fandt først ud af det, da jeg 3 mdr. senere flyttede for mig selv igen, og selv kunne tømme postkasse 
Jeg blev student i 2004, men der kom hun ikke og gratulerede mig - hun virkede endda mere glad, da jeg fortalte hende at jeg var Se&Hør pige (var 19 år, meget ung og manglede penge
)
Så nej, mit forhold til min mor er ikke for godt. Den eneste grund til, jeg stadig snakker med hende, er pga. min datter på 20 mdr.