Hvordan er dit forhold til din mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

morethanperfect

Jeg har intet forhold da hun begik selvmord da jeg var 5 .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Mira0911

Rigtig skidt og dårligt!

Anmeld

10. maj 2011

Vivian87

kitty skriver:

Jeg har ikke et forhold til min mor.. Hun er blandingsmisbruger og psykisk ustabil, og jeg har derfor valgt hende fra, da hun ikke gør noget godt for mig...

Ja, det kan virke hårdt at sige sådan om sin mor, men det er sandheden.... Desværre..

Jeg synes det er svært, nu jeg selv skal være mor, at jeg ikke har hende at dele det med. Men hun magter ikke sit eget liv, og derfor skal hun ikke også ødelægge mit...

Bliver hun rask engang, så tager jeg gerne kontakten op igen. Men som det ser ud nu, så tvivler jeg på det nogensinde kommer til at ske..

Har det helt på samme måde som dig, men tror desværre heller ikke længere på at min mor nogensinde kommer ud af hendes misbrug..

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg har ikke et forhold til min mor.. Hun er blandingsmisbruger og psykisk ustabil, og jeg har derfor valgt hende fra, da hun ikke gør noget godt for mig...

Ja, det kan virke hårdt at sige sådan om sin mor, men det er sandheden.... Desværre..

Jeg synes det er svært, nu jeg selv skal være mor, at jeg ikke har hende at dele det med. Men hun magter ikke sit eget liv, og derfor skal hun ikke også ødelægge mit...

Bliver hun rask engang, så tager jeg gerne kontakten op igen. Men som det ser ud nu, så tvivler jeg på det nogensinde kommer til at ske..

Det lyder virkelig virkelig hårdt

Du må da også, et eller andet sted, være bange for at du en dag får en opringning om at hendes misbrug har taget livet af hende....

Kan sørme godt forstå du ikke magter at have et forhold til hende som tingene er nu, og især ikke når du venter et barn.

Håber for dig at hun en dag bliver clean og "kommer tilbage" til dig og dit barn.

Anmeld

10. maj 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Mit forhold til min mor er rigtig dårligt og har faktisk altid været det.

Hun er dominerende, grænsende til det ondskabsfulde, bedrevidende og totalt falsk. Hun har gjort sig uvenner med min mand, hans mor og det meste af familien synes hun virker arrogant.

Synes det er utrolig svært at stå imellem min mor og min mand. Holder af min mor, men hvor kan hun såre mig og ydmyge mig. Det holder jeg ikke til og har sagt fra. Nu bebrejder hun mig og siger jeg straffer hende. Hun siger jeg ikke vil lade hende se hendes børnebørn og at jeg ikke behandler andre mennesker ordentligt. Vi er ikke på talefod i øjeblikket.

Hvordan har i det med jeres mødre?

Har selv et meget dårligt forhold til min mor - vi kan da godt snakke lidt sammen, men siden hun bliv gift igen, har det ikke været det samme. Min stedfars familie er mere vigtig

Jeg bor 50 km. fra hende, men alligevel har jeg kun set hende én gang i år og det var da jeg besøgte hende til Mors dag i søndags.

Min stedfar fik mig i RKI da jeg var 18 år og boede hos dem en kort periode og havde co. adresse et andet sted. Der var han så "flink" og hente mit post hver dag, men det viste sig at det var fordi at han havde lavet et benzinkort i mit navn på 5.000 kr., og desuden købt computerudstyr i mit navn, og ikke ville ha´ at jeg skulle se brevene.

Jeg fandt først ud af det, da jeg 3 mdr. senere flyttede for mig selv igen, og selv kunne tømme postkasse 

Jeg blev student i 2004, men der kom hun ikke og gratulerede mig - hun virkede endda mere glad, da jeg fortalte hende at jeg var Se&Hør pige (var 19 år, meget ung og manglede penge )

Så nej, mit forhold til min mor er ikke for godt. Den eneste grund til, jeg stadig snakker med hende, er pga. min datter på 20 mdr.

Anmeld

10. maj 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Ja den der skyld og skam.... Det er så hårdt!

Ja har overvejet en alvorlig snak med hende, men hun er bare så svær at snakke med. Hun går i forsvarsposition og når hun ikke kan snakke sin sag mere, begynder hun at græde. Og det kan jeg bare slet ikke klare! Så bukker jeg helt under og føler en kæmpe skyld. Tænk at få sin mor til at græde....

Oj... Hun forstår sgu også at bruge midlerne...

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg har intet forhold da hun begik selvmord da jeg var 5 .. 

Det gør mig meget ondt! Det må have været frygtelig hårdt

Anmeld

10. maj 2011

B&J

mit forhold til min mor er op og ned....

elsker  hende over alt på jorden hun er der næsten altid og hun er der altid for min søn.

men min mor har stadig det ungdom i hende som en på 15 skulle have det er ikke altid lige sjovt af stå model til men heldig vis er jeg så gammel jeg bare kan gå min vej

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Det gør mig meget ondt! Det må have været frygtelig hårdt

Ja , men jeg er her stadig 

hun var narkoman , psykisk syg osv..

Anmeld

10. maj 2011

Clisolka

Puha jeg har ikke haft det nemt med min mor... Vi har haft vores perioder... Som 25-årig lærte jeg at sige fra - vi havde en periode på 3 år, hvor vi ikke snakkede sammen 

Vi har i dag et godt forhold til hinanden. Både min mormor og morfar døde for 2½ år siden, så der kom vi rigtig tæt på hinanden - og især efter jeg blev gravid, og har fået den første pige i rækken. Min søster har 2 drenge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.