Anonym skriver:
Tak!
Jeg er sindssygt bange for at komme til at ligne hende når jeg bliver ældre. Har sagt til min mand at han skal slå mig med et tungt stumt instrument hvis jeg kommer bare i nærheden af at ligne hende
Det tror jeg nu ikke du skal være bange for, men hvis du låner Louise Hay's bog : Helbred dit liv, på biblioteket, så er der nogle kapitler netop omkring forholdet til mødre og hvordan man forebygger IKKE at komme til at gentage deres fejl. Den har hjulpet mig meget, da jeg var helt ung i mange situationer og forhold.
Min egen mor er dejlig og det var min far også.
Men de var og er meget domminerende, så det krævede også at jeg nogle gange i mit liv måtte tage mig sammen og trække mine grænser ved at lukke døren i perioder.
Nu er jeg selv af samme støbning, ingentvivl der, men netop derfor havde jeg god brug for Louise Hay's gode råd og teknikker, så jeg fik stoppet mig selv.
Jeg er meget mere leaned back i dag og er holdt op med at kræve en masse dumme ting af mine børn, men er der bare uanset hvad de så ellers laver i livet.
Men, jeg skal så sige, at siden min mor blev alene, har vi virkeligt fundet hinanden, og jeg tror også hun har lært rigtigt meget af mig og de mange snakke vi har haft, så i dag nyder vi hinandens selskab 100%, deler alt og når jeg virkeligt trænger til at vende noget vigtigt i mit liv, så kan jeg frit komme til hende.
Hun har fået lagt det moralske og prædikantlignende image på hylden, men hendes pyller kommer hun nok ikke helt af med 
Anmeld