Hvordan er dit forhold til din mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.877 visninger
78 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2011

Anonym trådstarter

Mit forhold til min mor er rigtig dårligt og har faktisk altid været det.

Hun er dominerende, grænsende til det ondskabsfulde, bedrevidende og totalt falsk. Hun har gjort sig uvenner med min mand, hans mor og det meste af familien synes hun virker arrogant.

Synes det er utrolig svært at stå imellem min mor og min mand. Holder af min mor, men hvor kan hun såre mig og ydmyge mig. Det holder jeg ikke til og har sagt fra. Nu bebrejder hun mig og siger jeg straffer hende. Hun siger jeg ikke vil lade hende se hendes børnebørn og at jeg ikke behandler andre mennesker ordentligt. Vi er ikke på talefod i øjeblikket.

Hvordan har i det med jeres mødre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hun er dominerende, grænsende til det ondskabsfulde, bedrevidende og totalt falsk. Hun har gjort sig uvenner med min mand, hans mor og det meste af familien synes hun virker arrogant.

Synes det er utrolig svært at stå imellem min mor og min mand. Holder af min mor, men hvor kan hun såre mig og ydmyge mig. Det holder jeg ikke til og har sagt fra. Nu bebrejder hun mig og siger jeg straffer hende. Hun siger jeg ikke vil lade hende se hendes børnebørn og at jeg ikke behandler andre mennesker ordentligt. Vi er ikke på talefod i øjeblikket.

Jeg elsker min mor ubeskrivelig, og vi har det bedste forhold i verden, synes jeg! 

Træls du har det sådan med din mor

Anmeld

10. maj 2011

AndreasMor84

Jeg har det SUUUUUPER godt med min mor og kunne ikke undvære hende 1. sek.

Anmeld

10. maj 2011

Bellinda89

Jeg kan ikke beskrive hvor godt min forhold til min mor er.. Hun er den bedste af alle. En jeg betror alt til.. Elsker min mor mere end jeg nogensinde ville være i stand til at forklarer.. 

Anmeld

10. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Jeg er ked af at høre, at du har det sådan med din mor Min mors og mit forhold har altid været rigtig godt - og det er blevet bedre og bedre efter jeg er blevet gravid

Hun har til gengæld et anstrengt forhold til hendes egen mor (min mormor)

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Åh hvor ville jeg ønske jeg havde det som jer!

Anmeld

10. maj 2011

anjaditte

jeg og min mor har altid haft store problemer, og nu har hun valgt siden. Jeg fortalte hende den gode nyhed at hun skal være mormor for 3 gang, men hun sagde ikk tilykke el noget, smækket røret på

Anmeld

10. maj 2011

Stumpen

Solstråle2011 skriver:

Jeg har det SUUUUUPER godt med min mor og kunne ikke undvære hende 1. sek.

Sådan ar jeg det også med min 

Anmeld

10. maj 2011

Bshizzle

Jeg har det rigtig godt med min Mor..
Vi bor osse kun 3 km fra hinanden.. Vi ses nok et par gange om ugen.. ellers så ringer vi sammen

Kan sige så meget at da jeg var yngre og ikke havde fået barn, da var det rigtig dårligt.. og jeg stak af hjemmefra og kunne ikke fordrage hende og resten af familien.

Men alt dette har ændret sig..
Man skal bare lære at sige fra og snakke om tingene.
der er intet værre end at gå og være sure på hinanden uden den anden part ikke kan indse hvorfor og hvad.

Anmeld

10. maj 2011

Frøken J.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være for dig! Ville ønske jeg havde et gyldent løsningsforslag, men desværre Så du må nøjes med en krammer 

Jeg elsker min mor. Hun er nærmest mit et og alt, min bedste veninde. Vi kan tale sammen om hvad som helst i hele verden, og der er intet jeg skjuler for hende. Vi har en dyb forbindelse, og vi ved altid, når der er noget galt med den anden, selvom vi ikke lige er sammen. Vi taler sammen hver dag, og ses så oftest som muligt, og kunne simpelthen ikke undvære hende. Igennem min opvækst har vi heller aldrig skændes for alvor. Kun sådanne små tåbelige teenage-skænderier, som har været overstået 5 min. senere.. Hun har opdraget mig helt fantastisk, og jeg stræber efter at blive så god en mor som hende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.