Din mor lyder meget som min! Hun kan være strid med mange af de ting hun siger, forventer alt for meget og prøver tit og ofte at styre vores liv...
Jeg elsker min mor ufattelig højt og ville for alt i verden ikke bytte hende, men føler mig tit tilside sat.. Selvom vi bor meget tæt på hinanden kommer hun aldrig på besøg, men forventer vi smider alt hvad vi har i hænderne og kommer til dem når hun ringer..
Jeg har en tendens til at bøje mig overfor hende og snakke hende efter munden, og kan godt mærke på manden det ikke huer ham.. Han har intet i mod min familie, tværtimod kommer de rigtig godt ud af det med hinanden og vi nyder de aftner vi er ude at spise ved dem.. men kun når det er os ALENE med dem..
Hvis mine søskende og deres partner er med bliver vi overset og sat til side.. Og hun har en tendens til at holde meget med den ene af mine søskendes partner. Så det ender tit med tåre når vi alle har været samlet.. Hvilket bare er øv!
Men hun er der når det virkelig brænder på og når jeg virkelig har brug hende. Vi er ikke vokset op med kys og kram og aftner hvor vi har snakket om følelser - så meget af det stammer nok derfra...
Vi har et 'stramt' forhold til hinanden, og kan tit godt blive såret af det hun siger, selvom jeg siger til hende jeg synes det er ondt stopper hun ikke.. Ved meget af det hun gør og siger er af bedste mening, men jae.. Ville ønske jeg havde et 'veninde' forhold til min mor, men det har jeg så til min svigermor i stedet 
Anmeld