Hvordan er dit forhold til din mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Anonym

Baby-støv skriver:

Det var da skønt....  godt for dig....

Jeg håber snart min mor stille træskoene, så jeg kan blive fri...

Jeg kender det såååå godt derfor har jeg valgt liv uden hend. Hvis nogen spørge til min mor så fortæller jeg altid hun er død. Så ingen snak om hend i mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Frk.S

Øv, det må være svært at have et skidt forhold til sin mor. Det kan jeg heldigvis ikke sætte mig ind.

Jeg har et rigtig godt forhold til min mor. Hun er bare fantastisk, og jeg elsker hende så højt. 

Hun er en super mor og super svigermor (er jeg faktisk helt overbevist om at min kæreste og svogre også synes). Og så kan jeg jo se via min søsters børn, at hun også er en fantastisk mormor, som glæder sig rigtig meget til at få et barnebarn mere. Jeg glæder mig også så meget til at gøre hende til mormor igen. 

Anmeld

11. maj 2011

Lise

Jeg har en rigtig god mor! Hun er faktisk intet mindre end fantastisk. Både da jeg boede hjemme, som barn og teenager, mens jeg har udlevet den vilde ungdom, og efter jeg selv er blevet mor, har hun gjort alt godt - ikke at jeg altid har sat pris på det, men nu hvor jeg er ældre, kan jeg se at hun har været meget klog

Hun har altid respekteret mig, hun er aldrig bedrevidende, hun har et gigantisk hjerte, og står ALTID klar med hjælp, uanset om det er af økonomisk karakter, eller det kræver hendes tilstedeværelse. Vi bor i hver sin ende af landet, men efter jeg fik min første søn for snart fire år siden, tror jeg at der sjældent er gået mere end max en måned mellem at hun har set sine børnebørn (og mig og min mand).

Jeg vil nu heller ikke springe over at nævne min dejlige far nu jeg er igang. Han er en noget anden type - faktisk ligner han og jeg hinanden helt forfærdeligt meget - men han hjælper altid med hvad han kan, og er i øvrigt en rigtig rar og klog mand.

Jo, jeg har nogle rigtig dejlige forældre, som jeg på trods af den lange afstand, ser meget til. De er der altid for min bror og jeg, og vores familier.

Anmeld

12. maj 2011

twinny

Anonym skriver:

Jeg kender det såååå godt derfor har jeg valgt liv uden hend. Hvis nogen spørge til min mor så fortæller jeg altid hun er død. Så ingen snak om hend i mit liv

nej, det er også nemmere...

Anmeld

12. maj 2011

Mauser.

Trist når folk ikke har det godt med deres mor

Jeg har det skønt med min mor, kunne ikke leve uden hende.

Anmeld

12. maj 2011

Carina:-)

Hun er ude af mit liv,og har været det i mange år.

Har fantastiske veninder,og en dejlig søster-så mangler hende ikke.

Desuden så skal man gøre sig fortjent til at blive kaldt mor,og det kunne hun bestetm ikke leve op til .

Anmeld

12. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Mit forhold til min mor er rigtig dårligt og har faktisk altid været det.

Hun er dominerende, grænsende til det ondskabsfulde, bedrevidende og totalt falsk. Hun har gjort sig uvenner med min mand, hans mor og det meste af familien synes hun virker arrogant.

Synes det er utrolig svært at stå imellem min mor og min mand. Holder af min mor, men hvor kan hun såre mig og ydmyge mig. Det holder jeg ikke til og har sagt fra. Nu bebrejder hun mig og siger jeg straffer hende. Hun siger jeg ikke vil lade hende se hendes børnebørn og at jeg ikke behandler andre mennesker ordentligt. Vi er ikke på talefod i øjeblikket.

Hvordan har i det med jeres mødre?

først vil jeg lige sende dig en krammer.. og sige at jeg kan sætte mig ind i din sisuation..

jeg har ikke det bedste forhold til min mor.. Faktisk hader jeg hende..

Som barn tæskede/ slog hun mig så slemt at der var en overgang hvor jeg ikke kunne komme i skole i 14 dage fordi jeg havde blå mærker. Hun gav mig skylden for at min far hang sig selv da jeg var 15 år. og sagede at det var min skyld fordi jeg var sådan et problem barn.

har ikke boet hjemme siden jeg var 8 år. Plus hun er ikke intra i at se sit førstefødte barnebarn.. Min datter. Hun ringer aldrig og høre hvordan det går og om hun komme på weekend..

plus hun lyver overfor folk og er så fucking falsk så det halve kunne være nok..

så mit forhold til hende.. jaaah der er vidst ingen forhold

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

først vil jeg lige sende dig en krammer.. og sige at jeg kan sætte mig ind i din sisuation..

jeg har ikke det bedste forhold til min mor.. Faktisk hader jeg hende..

Som barn tæskede/ slog hun mig så slemt at der var en overgang hvor jeg ikke kunne komme i skole i 14 dage fordi jeg havde blå mærker. Hun gav mig skylden for at min far hang sig selv da jeg var 15 år. og sagede at det var min skyld fordi jeg var sådan et problem barn.

har ikke boet hjemme siden jeg var 8 år. Plus hun er ikke intra i at se sit førstefødte barnebarn.. Min datter. Hun ringer aldrig og høre hvordan det går og om hun komme på weekend..

plus hun lyver overfor folk og er så fucking falsk så det halve kunne være nok..

så mit forhold til hende.. jaaah der er vidst ingen forhold

Det er vidst osse godt det samme... Hun lyder ærlig talt ikke som noget rart menneske

Anmeld

12. maj 2011

Fru Aagaard

Jeg har et fantastisk forhold til min mor

Vi er tre piger, og med min mor - 4, og vi har altid haft et fantastisk forhold til hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.