Jeg har en rigtig god mor! Hun er faktisk intet mindre end fantastisk. Både da jeg boede hjemme, som barn og teenager, mens jeg har udlevet den vilde ungdom, og efter jeg selv er blevet mor, har hun gjort alt godt - ikke at jeg altid har sat pris på det, men nu hvor jeg er ældre, kan jeg se at hun har været meget klog 
Hun har altid respekteret mig, hun er aldrig bedrevidende, hun har et gigantisk hjerte, og står ALTID klar med hjælp, uanset om det er af økonomisk karakter, eller det kræver hendes tilstedeværelse. Vi bor i hver sin ende af landet, men efter jeg fik min første søn for snart fire år siden, tror jeg at der sjældent er gået mere end max en måned mellem at hun har set sine børnebørn (og mig og min mand).
Jeg vil nu heller ikke springe over at nævne min dejlige far nu jeg er igang. Han er en noget anden type - faktisk ligner han og jeg hinanden helt forfærdeligt meget - men han hjælper altid med hvad han kan, og er i øvrigt en rigtig rar og klog mand.
Jo, jeg har nogle rigtig dejlige forældre, som jeg på trods af den lange afstand, ser meget til. De er der altid for min bror og jeg, og vores familier.
Anmeld