Mit forhold til min mor er lettere anstrengt, for ikke at sige ret dårligt! Jeg bor stadig hjemme og ville virkelig ønske jeg snart skulle flytte hjemmefra!
Hun roder i mine ting, når jeg ikke er hjemme, så jeg har følt mig tvunget til at købe en boks med lås på, hvor kun jeg har både nøglen og koden til - altså til alle de ting, der er mine helt privat. Hun snager i ALTING!!
Hun nægter det altid, men har da grebet hende på fersk gerning! Satte en gang mit webcam til at optage med overvågning, da jeg ikke var hjemme og da jeg kom hjem igen og så filmen kunne jeg jo lige pludselig se hvem det var, der gik og rodede i mine ting! 
I hendes verden har jeg været gravid 4 gange det sidste år. For min ene søsters vedkommende troede min mor, at min søster havde anoreksi, fordi hun var en småtspiser. Og sådan kører det hele vejen derudad.
Man kan aftale ting med hende, som hun lige pludselig ikke mener vi nogensinde har snakket om, når det kommer til stykket. Ligesom man kan sige noget til hende, som hun også mener aldrig er blevet sagt! 
Når det er sagt er hun stadigvæk en kærlig mor! Hun elsker uden tvivl sine børn, men tror hun har det svært med at vi alle er blevet store og delvist flyttet hjemmefra.
Tror egentlig også bare vi får et meget bedre forhold sammen, når vi flytter hjemmefra. 

Anmeld