Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

DLM

CelinasMoarh skriver:

Det tror jeg helt bestemt osse.! Synes ærlig talt det er noget pjat at nægte at skifte en lorte ble hehe..

Det burde da egentlig være os kvinder der var lidt sarte

hehe ja det burde det, men på det punkt tror jeg bare vi er super kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Janni.

Min kæreste tilbyder selv at skifte bleen uanset "indhold"

Anmeld

9. maj 2011

Meliora

DLM skriver:

som far har man åbenbart når mor er hjemme hvis jeg f.eks ikke er hjemme skifter han selvfølgelig en ble med fyld. men hvis jeg er hjemme er det mig.

Den går jo kun fordi du tillader det. Jeg var gået helt kold hvis min mand nogensinde kom på den tanke at han ikke ville skifte vores barn, det er jo totalt absurd. Så nej, her ville det aldrig kunne blive er valg:-)

Anmeld

9. maj 2011

DLM

FruRafn skriver:

Den går jo kun fordi du tillader det. Jeg var gået helt kold hvis min mand nogensinde kom på den tanke at han ikke ville skifte vores barn, det er jo totalt absurd. Så nej, her ville det aldrig kunne blive er valg:-)

tja jeg tager de trælse bleer og han tager en del af tissebleerne, så han skifter ham, bare ikke dem med fyld da han får det dårligt af det.

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Janni. skriver:

Min kæreste tilbyder selv at skifte bleen uanset "indhold"

det burde alle mænd

Anmeld

9. maj 2011

mor 2010

FruRafn skriver:

Hvorfor? Regner han med at barnet kan skifte sig selv? No offense, men det er da manglende omsorg fra hans side over for barnet.

jamen de første par måneder kunne han godt hjælpe til indimellem, men nu har han fået den ide at det er en mors arbejde..
og jeg kan jo ikke tvinge ham (har prøvet!) så det må jo bare være som det er.

Anmeld

9. maj 2011

skønneunger

FruRafn skriver:

tror også jeg ville blive stiktosset. i mine øjne deler man alt også de mindre sjove opgaver som en lorteble og jeg tror faktisk ikke jeg ville leve sammen med en mand der ikke tog sin tørn.

og til dem der "lader" mændene slippe fra at skifte den ble, hvorfor?

Anmeld

9. maj 2011

Janni.

DLM skriver:

det burde alle mænd

Plejer at sige at min kæreste er halv kvinde... Han kan også godt li´ at gøre rent, vaske tøj og lave mad. Jeg har gjort mig et godt fund i ham 

Anmeld

9. maj 2011

lucas<3

min kæreste skifter ikke lucas hvis han har lavet bommelum..

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Janni. skriver:

Plejer at sige at min kæreste er halv kvinde... Han kan også godt li´ at gøre rent, vaske tøj og lave mad. Jeg har gjort mig et godt fund i ham 

ja du har da vist skudt papegøjen kan du ikke sende ham her hjem og gi min kæreste et kursus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.