Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

DLM

CelinasMoarh skriver:

Herhjemme skifter kæresten da med "glæde" en lorteble Selvfølgelig dufter det da ikke af blomster , men bleer hører med til det med at blive forældre.. Det tager højst 2 min , så er der en ren numse Det da ikke slemt  

Min kæreste hjælper faktisk med alt det huslige , og alt med vores datter Så alt herhjemme blir ordnet i fælles skab , og stadig smilet fremme

det er nemlig det det tager 2 min og så er der ren numse, altså. tror det tager længere tid at brokke sig over at han ikke vil, end rentfaktisk at skifte den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Meliora

DLM skriver:

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

Hmm, det er vel ikke et valg man har? Det er jo massiv omsorgssvigt hvis man nægter at skifte sit lille barn, da det jo er et af deres mest basale behov og grundlag for at kunne trives.

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Carina1977 skriver:

Hehe ja gør det.....kunne egentlig være ret sjovt

men ærligt....jeg tog de fleste bleer, bare for at undgå lyden af Uuuuulrick hele tiden hehe. Men stod fast at han skulle tage de stygge bleer engang imellem. Kan da ikke passe at en stor og stærk mand, ikke engang kan skifte en lille lugtende ble

Vi gik så også fra hinanden, da vores søn var knapt 2 år, så der blev han jo også nødt til det.

nej det skulle man mene en stærk mand kunne men er begyndt bare at gå ind og skifte frem for at diskutere 

Anmeld

9. maj 2011

Bellinda89

DLM skriver:

det er nemlig det det tager 2 min og så er der ren numse, altså. tror det tager længere tid at brokke sig over at han ikke vil, end rentfaktisk at skifte den.

Det tror jeg helt bestemt osse.! Synes ærlig talt det er noget pjat at nægte at skifte en lorte ble hehe..

Det burde da egentlig være os kvinder der var lidt sarte

Anmeld

9. maj 2011

mor 2010

Ranarupta skriver:

Det forstår jeg helt ærligt ikke!

Og når du siger, at vi er mange med mænd, der "hjælper til"... De hjælper vel ikke mere til, end vi mødre gør?
Man er vel fælles om børnene? 

jamen jeg er helt enig, vi har været 2 om at få hende så vi burde os være 2 om at klare både det sjove og det knap så sjove ved at ha hende. men min kæreste har en anden holdning og den kan jeg ikke rigtig gøre så meget ved. tro mig, jeg har prøvet...

Anmeld

9. maj 2011

CarinaSB

Per tager gerne bleen om det er med det ene eller andet .. Han tog os den første lorte ble på sygehuset .. Jeg sov efter en nat med ikke særlig meget søvn .. så per havde Noah alene i 3-4 timer .. og han sagde at han ikke havde noget imod det .. Det er lige så meget hans som min søn .. Og der er ingen brok og har aldrig været det ..

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

DLM skriver:

ja okay det er måske lidt ekstremt hehe. min kæreste vil helst undgå dem, men skifter gerne en tisseble.

Det mere end ekstremt..!! kan slet ikk ha det

Og jamen hvis man kan slippe er det vel også nemmest, hihi

Anmeld

9. maj 2011

DLM

FruRafn skriver:

Hmm, det er vel ikke et valg man har? Det er jo massiv omsorgssvigt hvis man nægter at skifte sit lille barn, da det jo er et af deres mest basale behov og grundlag for at kunne trives.

som far har man åbenbart når mor er hjemme hvis jeg f.eks ikke er hjemme skifter han selvfølgelig en ble med fyld. men hvis jeg er hjemme er det mig.

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Lou87 skriver:

Det mere end ekstremt..!! kan slet ikk ha det

Og jamen hvis man kan slippe er det vel også nemmest, hihi

det er jo det, det er

Anmeld

9. maj 2011

Meliora

mor 2010 skriver:

i er godt nok mange med mænd der hjælper til

her er det helt udelukket at han tager en ble, om så det er lorte eller tisble er ligemeget..

Hvorfor? Regner han med at barnet kan skifte sig selv? No offense, men det er da manglende omsorg fra hans side over for barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.