Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Lou87

Jeg ved ikke om nogen gør det med glæde, griner..
Men vi er lige om det - og han protesterer ikk eller noget..
Det er vel også noget der hører med når man bliver far ?
Det er jo ikk en mor ting og gøre hehe..

Jeg var også meget dvask i det første halvandet døgn, så det var ham der tog det meste af det der sorte tjære

MEN jeg kender dog en som har nægtet det.. Han har faktisk generalt dårligt ku skifte ble i det hele taget.. og da de gik fra hinanden der måtte han flytte hjem til sin mor for at kunne se sit barn (så hun ku skifte ble på hende..) Sker der man! Tag dig dog sammen altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

DLM

Ranarupta skriver:

Ja da.

Hvordan kan man nægte det? Man er vel to om barnet...?

tja min kæreste bliver dårlig af lugten, jeg har heller ikke noget i mod at det er mig der gør det, men hvis han tager en er det fordi jeg virkelig ikke har mulighed for det (hvis jeg f.eks. er i bad) men han skifter gerne vores søn når det bare er en tisseble.... jeg må forære ham en gasmaske

Anmeld

9. maj 2011

Kloster

Jeg har stemt ja, det gør han gerne. Men men men....... Nu har vi jo ikke små børn mere og da vi havde, gjorde han det ikke gerne. Men han gjorde det. Vi skiftes til det ell tog hensyn til, hvis den anden var igang med noget.

Og det stinker altså også for os mødre.... Men det er en naturlig ting som jeg synes, far bør være mand nok til også at tage del i!!

Anmeld

9. maj 2011

Carina1977

hehe min søns far, kastede altid op, når han skulle skifte en lorte ble. Han måtte altid have en spand stående parat....arme mand

Anmeld

9. maj 2011

Tvillingemor80

Øh ja da?! Det jo også hans børn.. Tror faktisk han skifter dem mere end mig ..

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Lou87 skriver:

Jeg ved ikke om nogen gør det med glæde, griner..
Men vi er lige om det - og han protesterer ikk eller noget..
Det er vel også noget der hører med når man bliver far ?
Det er jo ikk en mor ting og gøre hehe..

Jeg var også meget dvask i det første halvandet døgn, så det var ham der tog det meste af det der sorte tjære

MEN jeg kender dog en som har nægtet det.. Han har faktisk generalt dårligt ku skifte ble i det hele taget.. og da de gik fra hinanden der måtte han flytte hjem til sin mor for at kunne se sit barn (så hun ku skifte ble på hende..) Sker der man! Tag dig dog sammen altså..

ja okay det er måske lidt ekstremt hehe. min kæreste vil helst undgå dem, men skifter gerne en tisseble.

Anmeld

9. maj 2011

mor 2010

i er godt nok mange med mænd der hjælper til

her er det helt udelukket at han tager en ble, om så det er lorte eller tisble er ligemeget..

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Carina1977 skriver:

hehe min søns far, kastede altid op, når han skulle skifte en lorte ble. Han måtte altid have en spand stående parat....arme mand

hehe stakkels mand kunne være jeg skulle stille en spand til min

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

DLM skriver:

tja min kæreste bliver dårlig af lugten, jeg har heller ikke noget i mod at det er mig der gør det, men hvis han tager en er det fordi jeg virkelig ikke har mulighed for det (hvis jeg f.eks. er i bad) men han skifter gerne vores søn når det bare er en tisseble.... jeg må forære ham en gasmaske

Jeg synes heller ikke, at det er særligt lækkert - og i øjeblikket hvor min søn er syg, så stinker det ekstra slemt.
Men jeg synes, at det hører med til selve forældre-delen... Og så må man holde vejret til bleen er pakket væk.

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

i er godt nok mange med mænd der hjælper til

her er det helt udelukket at han tager en ble, om så det er lorte eller tisble er ligemeget..

Det forstår jeg helt ærligt ikke!

Og når du siger, at vi er mange med mænd, der "hjælper til"... De hjælper vel ikke mere til, end vi mødre gør?
Man er vel fælles om børnene? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.