Vil din mand skifte en lorte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Rosa

skønneunger skriver:

min kæreste har slet ikke haft noget valg det hører med til det at blive far.

altså han kunne da godt sige nej nej nej din tur eller noget lign hehe men det var nu mere i sjov.

Samme her. Det skal man da når man bliver far!!! Om man så liiige vil springe en enketl gang over, det gælder jo for os begge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Benjamins'mor

Min kæreste vil hellere slå sig selv ihjel end og røre ved sådan en.

Anmeld

9. maj 2011

LBK

DLM skriver:

Ja som spørgsmålet lyder vil han det

min kæreste vil ikke og hvis han gør det er det under tvang han får det dårligt af det.

Her var det manden der startede med 5 ugers barsel, så han stod for alle bleskift.... og gør det stadig gerne..

Anmeld

9. maj 2011

Carina1977

DLM skriver:

hehe stakkels mand kunne være jeg skulle stille en spand til min

Hehe ja gør det.....kunne egentlig være ret sjovt

men ærligt....jeg tog de fleste bleer, bare for at undgå lyden af Uuuuulrick hele tiden hehe. Men stod fast at han skulle tage de stygge bleer engang imellem. Kan da ikke passe at en stor og stærk mand, ikke engang kan skifte en lille lugtende ble

Vi gik så også fra hinanden, da vores søn var knapt 2 år, så der blev han jo også nødt til det.

Anmeld

9. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har stemt blank, for han har ikke gjort det under tvang, men heller ikke frivilligt. Vi lavede en aftale, at jeg tog bleerne og han samlede op efter hunden i haven

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Ranarupta skriver:

Jeg synes heller ikke, at det er særligt lækkert - og i øjeblikket hvor min søn er syg, så stinker det ekstra slemt.
Men jeg synes, at det hører med til selve forældre-delen... Og så må man holde vejret til bleen er pakket væk.

yep vil give dig ret, men det får nok desværre ikke min kæreste til at tage en alligevel Det er ABSOLUT heller ikke det jeg glæder mig mest til når vi står op, kan bare være mødre ikke er lige så sarte.

Anmeld

9. maj 2011

mor 2010

Ranarupta skriver:

Det forstår jeg helt ærligt ikke!

vi har haft mange diskutioner om det men det hjælper intet. han nægter at gøre det så der er ikk rigtig noget jeg kan gøre ved det.

Anmeld

9. maj 2011

Bellinda89

Herhjemme skifter kæresten da med "glæde" en lorteble Selvfølgelig dufter det da ikke af blomster , men bleer hører med til det med at blive forældre.. Det tager højst 2 min , så er der en ren numse Det da ikke slemt  

Min kæreste hjælper faktisk med alt det huslige , og alt med vores datter Så alt herhjemme blir ordnet i fælles skab , og stadig smilet fremme

Anmeld

9. maj 2011

DLM

L_K skriver:

Her var det manden der startede med 5 ugers barsel, så han stod for alle bleskift.... og gør det stadig gerne..

dejligt kan han ikke lige komme og lære min at man godt kan tage en lorte ble

Anmeld

9. maj 2011

Tina2

Ja, det har han ikke noget imod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.