Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

dorthemus

KaMa skriver:

...og dagen er som nævnt ikke omme endnu. Der kan nå at komme flere

Åhhh ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Corn

Jeg fik en dejlig lille cykel"computer", til den cykel jeg købte i tirsdags

Og så et sæt lysestager, som faren synes bør (læs: skal) stå på terassen...

Og jeg har købt lidt til ham til fars dag allerede, den ligger gemt i en skuffe. Havde egentlig købt en cd, men faldt så over et knaldtilbud på en bog, han rigtig gerne vil læse, så den ryger lige oveni hatten, men han har jo også tre unger

Anmeld

8. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg har fået en pylret søn med snot i næsen, øjenbetændelse og ørebetændelse. jeg takker

Anmeld

8. maj 2011

dorthemus

Rikke&Liam skriver:

Jeg har fået en pylret søn med snot i næsen, øjenbetændelse og ørebetændelse. jeg takker

Ærbødigst...haha

Anmeld

8. maj 2011

akskovmose

Secrets skriver:

Nåååh for er det sødt! Men det er netop det jeg mener, den slags påskønnelser ville jeg også elske fra mine børn. Eller en lille tegning de har lavet, man kan hænge på køleskabet osv. Noget der symboliserer børnenes kærlighed

Og det med din svigermor er jeg sådan set nærmest i chok over 

Men undskyld trådstarter, jeg ville ikke køre din tråd af sporet, tror bare jeg blev "lidt" overrasket over at læse tråden. Hehe

Jeg var også i chok da min mand fortalte hvad min svigerfar havde sagt.. Nu må vi se om svigermoderen overhovedet får noget i år.. 

Anmeld

8. maj 2011

Turtles

Glædelig Mor´s dag Til alle!!

Jeg har selv bestilt mig en fin halskæde, som der står mor i/på. Da jeg syntes jeg fortjente den.
Jeg køber aldrig noget til mig selv, så da jeg faldt over den halskæde, tænkte jeg, den må jeg have, og så blev det til min mor´s dags gave.

Håber alle får en rigtig dejlig søndag.

Anmeld

8. maj 2011

lucas<3

kamillapetersen91 skriver:

Hvad har i kære mødre fået i morsdagsgave :p jeg har desværre ikke fået noget endnu. Meeen dagen er jo ikke omme endnu :p

jeg har ikk fået noget, tror ikk jeg får noget..

Anmeld

8. maj 2011

Isabella_mor

ingenting. som man kan pakke ud. men et dejligt stort smil af min dejlige bass 

Anmeld

8. maj 2011

kamillapetersen91

Rikke&Liam skriver:

Det er træls såddan en datter har jeg også :/

Anmeld

8. maj 2011

Nadia&Daniel

Hjemme hos os er det omvendt dag.. Min datter og jeg stod op kl. 5 (så ville Laura ikke sove mere - har lige en dum periode lige pt.), og manden sover stadig (kl. er nu 10.21).... Så i dag er det vist far's dag i vores lille hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.