Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

dorthemus

Havde ikke forventet noget, da jeg er enlig mor til en knap 1 årig datter  Men så kom min veninde forbi igår med en stor buket hvide roser og det sødeste kort fra min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Vial

Jeg har fået to lortebleer!

(er slet ikke misundelig på jer andre...)

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

Må jeg egentlig spørge om noget af ren nysgerrighed? Kan se, at langt størstedelen af jer har fået sådan nogle ret dyre gaver. Hvorfor? Er det noget i har aftalt, ønsker i jer store ting, eller forventer i dyre gaver? Er bare nysgerrighed, fordi jeg tror jeg ser mors dag på en lidt anden måde. Vi giver min mor en sød buket blomster for at vise vores kærlighed og taknemmelighed, men at give sådan nogle dyre gaver som harddisk, computer, mærkevareure osv. synes jeg personligt bare høre fødselsdag og jul til Så vil bare høre hvad i mener?

Nå, men jeg er jo gravid, så ikke noget til mig Til gengæld får jeg gaver alligevel, da jeg har fødselsdag i morgen og fejrer den i dag med familien. 

Anmeld

8. maj 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg har fået to lortebleer!

(er slet ikke misundelig på jer andre...)

Ejjjj sådan en fik jeg også

Anmeld

8. maj 2011

Vial

dorthemus skriver:

...og dagen er som nævnt ikke omme endnu. Der kan nå at komme flere

Anmeld

8. maj 2011

Nadia&Daniel

Secrets skriver:

Må jeg egentlig spørge om noget af ren nysgerrighed? Kan se, at langt størstedelen af jer har fået sådan nogle ret dyre gaver. Hvorfor? Er det noget i har aftalt, ønsker i jer store ting, eller forventer i dyre gaver? Er bare nysgerrighed, fordi jeg tror jeg ser mors dag på en lidt anden måde. Vi giver min mor en sød buket blomster for at vise vores kærlighed og taknemmelighed, men at give sådan nogle dyre gaver som harddisk, computer, mærkevareure osv. synes jeg personligt bare høre fødselsdag og jul til Så vil bare høre hvad i mener?

Nå, men jeg er jo gravid, så ikke noget til mig Til gengæld får jeg gaver alligevel, da jeg har fødselsdag i morgen og fejrer den i dag med familien. 

Havde præcis samme tanke  vi har "kun" købe 3 lækre bodycremer til min svigermor (min egen mor fejre ikke mor's dag, og vil ikke have noget) - men okay, hun har også fødselsdag 4 Juni.. Vi plejer at købe en buket, men i år er vi ikke gået sammen med min mands søster, da hun gerne selv ville give noget..

Anmeld

8. maj 2011

MissTooze

Jeg er rigtigt blevet forkælet af min trold og manden. Han havde fået en "hemmelig" bonus på arbejde og synes jeg skulle forkæles, så jeg har fået nogle ting jeg har kigget på længe: En fin top med blåblomster, Zumba til vores wii og så et nyt kamera som jeg bare har sukket efter længe

Anmeld

8. maj 2011

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Det er mere end jeg har fået - men som KaMa siger: dagen er ikke omme

Anmeld

8. maj 2011

liwsmor

kamillapetersen91 skriver:

Hvad har i kære mødre fået i morsdagsgave :p jeg har desværre ikke fået noget endnu. Meeen dagen er jo ikke omme endnu :p

jeg ved ikke hvad jeg få, men jeg ved at få noget.. han skal ihverfald ned købe noget til mig sener eller hente .. uha hader for gaver når jeg ikke ved hvad det er

Anmeld

8. maj 2011

Diana...

Secrets skriver:

Det er mors dag ikke kærestes dag. Så her forventes der heller ikke andet et et kys kram og en hyggelig dag med mine dejlige børn. Mine børn har nemlig ikke penge til at købe hverken det ene eller andet og det skal de heller aldrig gøre! 

Jeg plejer at give min mor blomster fra da jeg selv begynde og tjene penge og før det lavet jeg selv en gave (tegninger, æsker osv) 

Knus Diana som er mere end taknemlig for en dejlig dag med mine skønne unger og mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.