Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Fru Nielsen

Godmorgen alle i lækre mødre

Jeg har fået gavekort til en komplet fodbehandling, som jeg i MEGET længe har ønsket mig..... Og glæder mig helt tosset til den skal bruges!

Go dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Frøken J.

Tak fordi i lige gad svare på det Jeg tror også bare jeg tænker, at de fleste har jo små børn, og så er det jo ikke en gave fra børnene. Børnene tænker jo ikke: "Jeg elsker min mor, hun skal have en computer" eller sådan. Jeg håber virkelig ikke nogen tager på vej, jeg har fuld respekt for at nogen ser mors dag anderledes end jeg gør, jeg har det bare SLET ikke på den måde. Mors dag er for mig symbolsk, at give udtryk for sin kærlighed og værdsættelse for sin mor og sige man elsker hende.. Og så synes jeg blot det hurtigt bliver lidt for materielt i stedet for symbolsk rettet  

Anmeld

8. maj 2011

Kamulla

ingen ting... min 3årige tænker ikke lige på sådan en da og har ingen kæreste der sørger for det til mig...

Anmeld

8. maj 2011

akskovmose

Secrets skriver:

Må jeg egentlig spørge om noget af ren nysgerrighed? Kan se, at langt størstedelen af jer har fået sådan nogle ret dyre gaver. Hvorfor? Er det noget i har aftalt, ønsker i jer store ting, eller forventer i dyre gaver? Er bare nysgerrighed, fordi jeg tror jeg ser mors dag på en lidt anden måde. Vi giver min mor en sød buket blomster for at vise vores kærlighed og taknemmelighed, men at give sådan nogle dyre gaver som harddisk, computer, mærkevareure osv. synes jeg personligt bare høre fødselsdag og jul til Så vil bare høre hvad i mener?

Nå, men jeg er jo gravid, så ikke noget til mig Til gengæld får jeg gaver alligevel, da jeg har fødselsdag i morgen og fejrer den i dag med familien. 

Både min mand og jeg har den opfattelse er at mors dag er en dag hvor der bliver vist påskønnelse af "mor" og ikke med ønsker. I dag vågnede jeg ved min søn på 6 år kom ind og gav mig et KÆMPE knus, og sagde "jeg elsker dig, mor" min stor søn på 8 havde i bedste Emil fra lønneberg stil snittet en træ"mor" til mig. Min pige på 4 år har sunget en godmorgensang for mig. Min mand er på job her til morgen, men kommer hjem om om et øjeblik med rundstykker.. 

Min mor fået 2 fine små blomster, og var rigtig glad for dem. Og min svigermor, ja det er en fortælling i sig selv, den kommer her: 

Min svigerfar ringede forleden, og snakkede med min mand; "din mor ønsker sig en havebænk i rosentræ, i morsdags gave. I år ønsker hun sig IKKE blomster (min mand har altid købt en smuk buket blomster til sin mor) Det kan man bare ikke være bekendt, i mine øjne. Og det ligger så fjernt for både min mand og jeg at man egentlig i bund og grund er så utaknemlig..

Jeg vil så sige kom min mand hjem et år med en dyr gave, jamen så ville jeg da også tage glædelig imod, men det er der ingen grund til. Jeg er glad for mit knus, træ"mor" og min sang. For mig er det tankerne der ligger bag.. 

Anmeld

8. maj 2011

FrkLarsen

Jeg har fået verdens bedste humør fra min datter 

Jeg regner ikke med at få nogen ting i år, da kæresten er for doven til at komme ud af fjerene, så jeg har min datters gode humør, som er verdens bedste gave til mig  

Anmeld

8. maj 2011

Kindfed

Jeg regner med at få en bar røv at trutte i (altså ingenting, for jer ikke-jyder) og det på trods af, at han har bestilt buket og chokolader til både egen mor og svigermor. Og så er det endda min første mors dag 

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

akskovmose skriver:

Både min mand og jeg har den opfattelse er at mors dag er en dag hvor der bliver vist påskønnelse af "mor" og ikke med ønsker. I dag vågnede jeg ved min søn på 6 år kom ind og gav mig et KÆMPE knus, og sagde "jeg elsker dig, mor" min stor søn på 8 havde i bedste Emil fra lønneberg stil snittet en træ"mor" til mig. Min pige på 4 år har sunget en godmorgensang for mig. Min mand er på job her til morgen, men kommer hjem om om et øjeblik med rundstykker.. 

Min mor fået 2 fine små blomster, og var rigtig glad for dem. Og min svigermor, ja det er en fortælling i sig selv, den kommer her: 

Min svigerfar ringede forleden, og snakkede med min mand; "din mor ønsker sig en havebænk i rosentræ, i morsdags gave. I år ønsker hun sig IKKE blomster (min mand har altid købt en smuk buket blomster til sin mor) Det kan man bare ikke være bekendt, i mine øjne. Og det ligger så fjernt for både min mand og jeg at man egentlig i bund og grund er så utaknemlig..

Jeg vil så sige kom min mand hjem et år med en dyr gave, jamen så ville jeg da også tage glædelig imod, men det er der ingen grund til. Jeg er glad for mit knus, træ"mor" og min sang. For mig er det tankerne der ligger bag.. 

Nåååh for er det sødt! Men det er netop det jeg mener, den slags påskønnelser ville jeg også elske fra mine børn. Eller en lille tegning de har lavet, man kan hænge på køleskabet osv. Noget der symboliserer børnenes kærlighed

Og det med din svigermor er jeg sådan set nærmest i chok over 

Men undskyld trådstarter, jeg ville ikke køre din tråd af sporet, tror bare jeg blev "lidt" overrasket over at læse tråden. Hehe

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

Secrets skriver:

Må jeg egentlig spørge om noget af ren nysgerrighed? Kan se, at langt størstedelen af jer har fået sådan nogle ret dyre gaver. Hvorfor? Er det noget i har aftalt, ønsker i jer store ting, eller forventer i dyre gaver? Er bare nysgerrighed, fordi jeg tror jeg ser mors dag på en lidt anden måde. Vi giver min mor en sød buket blomster for at vise vores kærlighed og taknemmelighed, men at give sådan nogle dyre gaver som harddisk, computer, mærkevareure osv. synes jeg personligt bare høre fødselsdag og jul til Så vil bare høre hvad i mener?

Nå, men jeg er jo gravid, så ikke noget til mig Til gengæld får jeg gaver alligevel, da jeg har fødselsdag i morgen og fejrer den i dag med familien. 

Herhjemme er vi gode til at forkæle hinanden. G hvis økonomien er dertil vil vi hellere ha noget brugbart end blomster. Jeg har før fået 2 billetter til beyonce koncert fx.
jeg ville blive glad om jeg fik en blomst eller en kop med skrift på læet hva det nu ku være. Men jeg havde snakket om de 3 dele tøj jeg havde kigget på og så synes jeg det er super flot at de køber det til mig i mors dag, det gjorde mig glad og overrasket.

Anmeld

8. maj 2011

JulieE

Secrets skriver:

Altså... jeg er en af dem der har fået en rigtig dyr gave og det er bestemt ikke normalt i vores familie. de andre år har jeg fået vedhæng til mit pandora armbånd, et billede af sønne, en fin olie lampe el lignene. 

Men, jeg har længe snakket om den computer, som jeg virkelig har ønsket mig. Min mand synes det er en god idá og kom i redags og sagde, at han havde fundet ud af, vi nu havde penge nok til den, så han og ungerne ville gerne give mig den i morsdags gave  Men det er altså slet ikke nmalt med så dyre gaver herhjemme 

Anmeld

8. maj 2011

marhemor

Jeg fik et armbånd i julegave af min kæreste, der dog var 2 led for småt - der får jeg de 2 led i mors dags gave  

Af min datter på 6 mdr. har jeg fået smil, grin, gråd og en lille lorteble

Her til morgen sover kæresten længe, min datter tager sig en god lang morgenlur og i mellemtiden har jeg fået ordnet og sorteret min datters tøj og ryddet op på hendes værelse - så indtil videre en dejlig og smuk mors dag

Min egen mor fik blomster i mandags, vi går ikke så meget op i mors dag Men derfor får hun lidt på andre dage, for at vise hende at jeg elsker hende, og taknemmelig for at hun er her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.