Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

kamillapetersen91

Nadia&Daniel skriver:

Hjemme hos os er det omvendt dag.. Min datter og jeg stod op kl. 5 (så ville Laura ikke sove mere - har lige en dum periode lige pt.), og manden sover stadig (kl. er nu 10.21).... Så i dag er det vist far's dag i vores lille hjem

Hehe sådan kan det jo gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Nadia&Daniel

kamillapetersen91 skriver:

Hehe sådan kan det jo gå

Det er også hans sidste feriedag - så han får lov

Anmeld

8. maj 2011

K&S

dorthemus skriver:

Havde ikke forventet noget, da jeg er enlig mor til en knap 1 årig datter  Men så kom min veninde forbi igår med en stor buket hvide roser og det sødeste kort fra min datter

Fantastisk veninde  jeg bliver helt rørt på dine vegne

Anmeld

8. maj 2011

Sof

En masse kys og en kæmpe kærlighedserklæring  Det er absolut den bedste mors dags gave jeg nogensinde har fået 

Anmeld

8. maj 2011

Marco2

Vi har ikke tradition for at "fejre" mors dag herhjemme. Det er en dag som alle mulige andre. Og jeg vil hellere at bliv "værdsat"en anden for at være mor fremfor en dag der er bestemt af andre skal være mors dag. Men i år overraskede kæresten og min store datter mig, så jeg fik en æske hjertechokolade og en pose med gode kakaopulver. Jeg elsker varm kakao så en god pose til at lave det med var rigtigt lækkert.

Anmeld

8. maj 2011

K&S

Secrets skriver:

Må jeg egentlig spørge om noget af ren nysgerrighed? Kan se, at langt størstedelen af jer har fået sådan nogle ret dyre gaver. Hvorfor? Er det noget i har aftalt, ønsker i jer store ting, eller forventer i dyre gaver? Er bare nysgerrighed, fordi jeg tror jeg ser mors dag på en lidt anden måde. Vi giver min mor en sød buket blomster for at vise vores kærlighed og taknemmelighed, men at give sådan nogle dyre gaver som harddisk, computer, mærkevareure osv. synes jeg personligt bare høre fødselsdag og jul til Så vil bare høre hvad i mener?

Nå, men jeg er jo gravid, så ikke noget til mig Til gengæld får jeg gaver alligevel, da jeg har fødselsdag i morgen og fejrer den i dag med familien. 

Jeg er fuldstændig enig (og manden ligeså)! 

Min søn  har dog i år (fordi det er 1. år som mor ) købt lækkert tøj til mig (fordi jeg virkelig mangler)

Men vi lige haft snakken om, at hygge på dagen fremover vil være det vigtigste 

Anmeld

8. maj 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Ingenting og tror ikke det ændre sig. Ville ha' været glad for at kunne sove længe, men det sker aldrig.

Min datter er kun 17 mdr. så forventer ikke noget fra hende.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

8. maj 2011

bullerbassen

Ingenting

Anmeld

8. maj 2011

Sabina

Secrets skriver:

Må jeg egentlig spørge om noget af ren nysgerrighed? Kan se, at langt størstedelen af jer har fået sådan nogle ret dyre gaver. Hvorfor? Er det noget i har aftalt, ønsker i jer store ting, eller forventer i dyre gaver? Er bare nysgerrighed, fordi jeg tror jeg ser mors dag på en lidt anden måde. Vi giver min mor en sød buket blomster for at vise vores kærlighed og taknemmelighed, men at give sådan nogle dyre gaver som harddisk, computer, mærkevareure osv. synes jeg personligt bare høre fødselsdag og jul til Så vil bare høre hvad i mener?

Nå, men jeg er jo gravid, så ikke noget til mig Til gengæld får jeg gaver alligevel, da jeg har fødselsdag i morgen og fejrer den i dag med familien. 

Er helt enig. Synes der er lidt vildt at give hinanden så dyre gaver, til en mors dag.

Anmeld

8. maj 2011

hilma

Min mor fik et barnebarn i morges, min søster fik en velskabt pige og min mor deltog i fødselen, fantastisk gave jo 

måtte bare dele det med jer

Dejlig mors dag til alle jer skønne mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.