Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

maggie3

Jeg har fået et vedhæng til mit pandora armbånd. Et lille hjert med en lyserød sten i fra Mia. Mia havde tegnet "kortet", hvorpå der stod: Til verdens allerbedste mor. Knus Mia. P.s. Far elsker dig også.

Det lå på min mands pude, så da jeg vendte mig om vågnede jeg til den gave her til morgen.

Sally - som elsker gaver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Sabina

kamillapetersen91 skriver:

Hvad har i kære mødre fået i morsdagsgave :p jeg har desværre ikke fået noget endnu. Meeen dagen er jo ikke omme endnu :p

Jeg har 8 uger til termin. Men alligevel har min skønne kæreste været ude og købe blomster og morgenmad til mig Hvilken herlig start på en smuk søndag

Anmeld

8. maj 2011

JulieE

Jeg har faet den absolut vildeste morsdags gave. Min dejlige mand og mine to skønne unger har givet mig en ny bærbar computer. En MacBook Pro som jeg har ønsket mig rigtig længe  

Anmeld

8. maj 2011

Mig med maven

Jeg får min mand hjem fra Paris, og min datter hjem fra mormor. Jeg kan ikke ønske mig mere!

Anmeld

8. maj 2011

Babydreng1

Jeg har fået et vedhæng til mit armbånd, samt et skøøøønt kort

Og jeg har lige fået afvide at dagen ikke er omme endnu

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

Ikke noget endnu, og forventer ikke noget som helst Er ikke sammen med faren, og forventer ikke, at min kæreste køber noget

Anmeld

8. maj 2011

frkrbj

Gavekort til en tatoo meget glad

Anmeld

8. maj 2011

Mor Til Julie<3

Heller ikke fået noget ...
Og forventer det skam heller ikke ...
Da jeg først får min datter hjem i aften ...
med mindre mine forældre køber noget til mig fra hende ...
Det gjorde de nemlig sidste år ...

Anmeld

8. maj 2011

NinaNymannMadsen

ingen ting og får jeg nok heller ikke heller ikk når min datter er gammel nok til aelv at købe en gave. men har da lavet en fin lille ting til min egen mor

Anmeld

8. maj 2011

LenaJohansen

Lisbeth85 skriver:

Ikke noget endnu, og forventer ikke noget som helst Er ikke sammen med faren, og forventer ikke, at min kæreste køber noget

jeg forventer heller ingenting her 

da jeg nemlig heller ikke er sammen med faren længere... Og min datter er kun 5mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.