Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: Jeg har fået to lortebleer! (er slet ikke misundelig på jer andre...)
Jeg har fået to lortebleer!
(er slet ikke misundelig på jer andre...)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Du ved godt at det er tanken der tæller
Du ved godt at det er tanken der tæller
Her var det ikke tanken, men stanken, der talte
jeg har fået rosendahls mors dags hjerte som jeg har fået hvert år siden oliver kom til verden;-)
Jeg får en hængekøje med stativ - så jeg er jublende glad
Og mens vi spiser morgenmad, så ringer det på døren og jeg får blomster. Det får jeg bare aldrig, så det varmede ekstra
Herhjemme fejre vi mors og fars dag... De andre dage fejre vi ikke overhovedet...
Idag har jeg fået nogle dækservietter fra Poul pava (sort/hvide) og en chanel deodorant, som jeg elsker fra mine børn... Den store havde fortalt matas damen, at han skulle købe gave til VERDENS BEDSTE MOR.. Det fortalte faderen idag til morgenbordet, som de også havde lavet til mig... Kan ikke ønske mig mere end de lækre unger som jeg har...
Derudover har jeg også fået en lille dreng med falskstrubehoste og lur mig, som der ikke kommer en lorteble med i købet senere
Ni-ko-li-ne skriver: Jeg har fået klip+farve hos frisøren :0)
Jeg har fået klip+farve hos frisøren :0)
Jeg har fået et sæt undertøj, en pande til vores nye køkken og........ ja hvad er det nu .......... en graviditet
Dét er bare lækkert!!
Sidsel91 skriver: Jeg har fået et sæt undertøj, en pande til vores nye køkken og........ ja hvad er det nu .......... en graviditet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128