Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

hekran

Ved ikke om jeg kan sige, at jeg blev skuffet i går, da vi begge gik i seng og han lagde an til noget uden på noget tidspunkt at have nævnt, at der var mors dag. Det overraskede mig faktisk, fordi han plejer at huske en lille rose eller noget lign og havde nogle dage inden hentydet til, at jeg kunne pakke op på søndag. 

Jeg blev faktisk nødt til at spørge ham, om han havde glemt det, fordi jeg oprigtigt forventede det og ventede spændt på, hvornår det kom, nu når han havde hentydet til det og plejer at gøre en lille smule ud af det. Han blev vist bare vred og sukkede dybt, hvorefter han vendte sig om med en bemærkning om, at så måtte han vist bare købe noget i morgen. Jeg blev mere såret over hans reaktion.

Jeg var bestemt ikke vred eller noget, bare lidt overrasket og nysgerrig og til sidst såret  Behøver jeg at sige, at hans tiltag til sex blev til nul?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Persille83

Fik nogle øreringe fra Pilgrim og så bestilte vi en forsinket bryllups rejse - perfekt gave

Anmeld

9. maj 2011

6800

En billet til Open Air koncert i Varde...hmmm hvad mon farmand skal have når det bliver fars dag

Anmeld

9. maj 2011

MorTilGustav

Kære Gustav. Tak for den smukke flækkede læbe du gav mig i går. Elsker når du viser din kærlighed så direkte, tumlefis

Anmeld

9. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

2 æsker chokolade og den nye Harry Potter dvd,som jeg ikke har set endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.