Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Sabina

hilma skriver:

Min mor fik et barnebarn i morges, min søster fik en velskabt pige og min mor deltog i fødselen, fantastisk gave jo 

måtte bare dele det med jer

Dejlig mors dag til alle jer skønne mødre

det er den vildeste mors dags gave  fantastisk .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

kamillapetersen91

hilma skriver:

Min mor fik et barnebarn i morges, min søster fik en velskabt pige og min mor deltog i fødselen, fantastisk gave jo 

måtte bare dele det med jer

Dejlig mors dag til alle jer skønne mødre

Fantastisk gave at få

Anmeld

8. maj 2011

Sabsy

Et års kort til Tivoli som min dejlige dreng på 11mdr har købt til mig Så der fri fredagsrock!!

Anmeld

8. maj 2011

Sabina

Bubbes skriver:

Et års kort til Tivoli som min dejlige dreng på 11mdr har købt til mig Så der fri fredagsrock!!

Benjamin kan bare det med gaver :p

Anmeld

8. maj 2011

Nalle

Fik en rigtig flot buket blomster

Anmeld

8. maj 2011

Hailiesmom11

Jeg er også gravid endnu så regner heller ikke ligefrem med at få noget, men har også fødselsdag om 2 dage så mon ikke jeg får noget der

Manden glemmer det også alligevel selv om jeg siger det til ham, regner med min mor skal have en fin lille buket hvis vi kommer forbi hende i dag

Anmeld

8. maj 2011

hc=k

Jeg har ikke fået noget i dag, men jeg har fået afvide hvad jeg får.

Jeg får en halskæde som jeg har ønsket mig rigtig længe. Det er en pilgrim har lavet i 2009 sammen med ADHD foreningen.
Den skal bestilles i dag eller imorgen og så kommer den engang.

Anmeld

8. maj 2011

tinasmor

sarahb skriver:

Jeg har fået dette, som jeg fik igår fordi jeg ikk ku vente og lur mig om der ikk kommer e blomst eller en orkide i dag..

Lækkert!

Anmeld

8. maj 2011

tinasmor

Jeg har ikke fået noget. Det er ikke noget vi fejre her hjemme. Det eneste jeg har ønsket mig hvert år er et kort, men det har jeg endnu heller ikke fået. Så det høre han lidt for hvert år Tilgengæld fejre vi heller ikke fars dag, så det er vist rimmeligt nok. Valentins og lign. er heller ikke noget for os.

Jeg får lidt blomster og lign. spredt ud over året og det vil jeg hellere have.

Anmeld

8. maj 2011

Mette 28

Vi har altid fejret de her dage, men ikke med dyre gaver.. I år har min mand sørget for 2 stk gavekort på massage behandling af min ryg, på en behandler klinik. Har meget dårlig ryg pga. En prolaps fra første graviditet og fødte igen for 3 uger siden og har ikke måtte træne pga. store smerte denne gang og meget slem bækkenløsning jeg nok ikke kommer af med igen. Så min ryg er helt ødelagt og lever med daglige smerter. Mega træls og synd for min store dreng. Men nu får jeg de her behandlinger og så bliver der da løsnet godt op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.