Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: ingenting og får det heller ikke
ingenting og får det heller ikke
Den hopper jeg med på!!! :-)Jeg har ikke engang barnet hjemme lige nu... ;-)Han kommer dog hjem senere i dag - en dag før planlagt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg ved jeg for blomster senere , sidste år fik jeg 27 LOL
KaLee skriver: Den hopper jeg med på!!! :-)Jeg har ikke engang barnet hjemme lige nu... ;-)Han kommer dog hjem senere i dag - en dag før planlagt...
Jeg skal godt nok være sammen med mine 3 i dag, men det er nu gave nok i sig selv for mig
kamillapetersen91 skriver: Hvad har i kære mødre fået i morsdagsgave :p jeg har desværre ikke fået noget endnu. Meeen dagen er jo ikke omme endnu :p
Hvad har i kære mødre fået i morsdagsgave :p jeg har desværre ikke fået noget endnu. Meeen dagen er jo ikke omme endnu :p
jeg har fået en halskæde med et hjerte og et D & G ur.... halskæden skal dog byttes til en længere kæde.....
sagde igår aftes til mande, at jeg i mors dags gave ønsker mig et tørrestativ til ude i haven.. Der så man ligesom panikken brede sig i hans øjne.. såå jeg tror jeg bliver forsømt idag.. JEG har dog husket hans mor fra ham..
bøgelund1 skriver: sagde igår aftes til mande, at jeg i mors dags gave ønsker mig et tørrestativ til ude i haven.. Der så man ligesom panikken brede sig i hans øjne.. såå jeg tror jeg bliver forsømt idag.. JEG har dog husket hans mor fra ham..
Præcis som min mand og ja, jeg har også husket hans mor for ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128