Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Lisbeth85

Maalene skriver:

Sikke en skøn tråd

Her havde vi set hinanden 3-4 måneder og været kærester i 2 måneder, da manden nytårsaften kl. 24.00, da vi stod på altanen ved en af hans kammerater i midtbyen og så på fyrværkeri, sagde at han elskede mig  Det var SÅ romantisk - glemmer det aldrig

Men havde luret det lidt, for om dagen, da jeg stod og gjorde mig klar til nytårsaften, stak han hovedet ud til mig på badeværelset og sagde noget i retning af: "Jeg elsker d--- skulle jeg lige til at sige, øhhhhh, jeg holder rigtig meget af dig" og gav mig et kys og skyndte sig væk igen... Hehe... Var også bare rigtig rigtig sødt

Tak for komplimentet Synes det kunne være lidt sjovt at høre jo.

Lyder som et meget romantisk øjeblik Et som man vil kunne huske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Shibby

Hmm..Mødte ham en enkelt dag i april. Mødte ham igen den sidste dag i oktober. Den første dag i november blev så dagen hvor vi begge sagde vi elskede hinanden-og har gjort det lige siden..

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

Shibby skriver:

Hmm..Mødte ham en enkelt dag i april. Mødte ham igen den sidste dag i oktober. Den første dag i november blev så dagen hvor vi begge sagde vi elskede hinanden-og har gjort det lige siden..

Dejligt at I begge havde det sådan og på samme tid Tænk at sige det, og så blive afvist eller få et ' Jamen jeg kan da også lide dig'... dén er jeg lidt bange for egentlig

Anmeld

8. maj 2011

Bshizzle

Det gjorde min kæreste..
Liiiiige midt i sex'en.. og paf blev jeg  

Anmeld

8. maj 2011

Findusinde

Det gjorde han, efter lidt over 1½ måned.. jeg var kommet hjem fra frisøren og var ikke helt tilfreds.. hvorpå han sagde.. " Jamen skat jeg elsker dig jo alligevel.. "  Det var første gang..

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

Bshizzle skriver:

Det gjorde min kæreste..
Liiiiige midt i sex'en.. og paf blev jeg  

Haha - ja, det må man da lige blive der midt i det hele Hihi... men du kan huske oplevelsen, og det er jo meget rart

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

Det gjorde han, det skarn! Det var efter 1½/2 mdr...

Vi snakkede om det i starten af vores forhold, at det ikke bare var noget vi sagde.. At det tog tid, inden vi kendte/elskede hinanden nok til at sige det. Og at vi ikke vlle føle os pressede af hinanden til at sige det, det skulle føles rigtigt!

Jeg havde tænkt over det et par dage, og en aften vi gik tur satte vi på en trappe, og så sagde han det.. Og jeg havde det liiiiige på læberne! Men han kom først! Og jeg blev helt chokeret, og sagde det ikke retur. Både fordi jeg var helt paff, men også fordi at jeg hellere ville sige det på et andet tidspunkt, hvor han så måske ville blive mere overrasket. Jeg mener jeg kyssede ham i stedet... Der gik 3 dage, så sagde jeg det til ham også. Han blev vist ret rørt. I hvert fald rød i hovedet

Det var sjovt at tænke tilbage på.. Det er 5½ år siden nu!

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

Findusinde skriver:

Det gjorde han, efter lidt over 1½ måned.. jeg var kommet hjem fra frisøren og var ikke helt tilfreds.. hvorpå han sagde.. " Jamen skat jeg elsker dig jo alligevel.. "  Det var første gang..

ÅÅååårrrh, det var da sødt Og ja... det er sgu da ikke håret det kommer an på, men ens personlighed og den man er 

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

Findusinde skriver:

ÅÅååårrrh, det var da sødt Og ja... det er sgu da ikke håret det kommer an på, men ens personlighed og den man er 

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Lisbeth85 skriver:

Tak for komplimentet Synes det kunne være lidt sjovt at høre jo.

Lyder som et meget romantisk øjeblik Et som man vil kunne huske!

Ja, vildt så forskellige svar der er kommet

Ja, det var også bare rigtig rigtig romantisk

Bliver spændende, hvornår de 3 ord kommer hos jer - og hvem af jer der siger det først  Er du klart til at sige det, hvis man må spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.