Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

o1Mutte

Lisbeth85 skriver:

Uha, ja det er da en oplevelse du kan huske i laaaaang tid Og ja... det var sødt af ham

Jeps

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Fru Aagaard

Min mand sagde det først, og der var ingen tvivl om det var og er gengældt

For os begge to (har vi jo snakket om bagefter) var det bare kærlighed ved første blik, og der var ingen tvivl om at det var og er ham, som jeg skal blive gammel med.

Har aldrig følt sådan for nogen anden, som jeg gør for ham  Det en helt speciel følelse, der bare varer ved, og det bedste er jeg ved at det er meget gengældt.

Anmeld

12. maj 2011

Lisbeth85

Fru Aagaard skriver:

Min mand sagde det først, og der var ingen tvivl om det var og er gengældt

For os begge to (har vi jo snakket om bagefter) var det bare kærlighed ved første blik, og der var ingen tvivl om at det var og er ham, som jeg skal blive gammel med.

Har aldrig følt sådan for nogen anden, som jeg gør for ham  Det en helt speciel følelse, der bare varer ved, og det bedste er jeg ved at det er meget gengældt.

True love Dejligt som den følelse kan få en til at føle sig såååå glad og lykkelig

Anmeld

12. maj 2011

Fru Aagaard

Lisbeth85 skriver:

True love Dejligt som den følelse kan få en til at føle sig såååå glad og lykkelig

Lige præcis, at den kan give en så meget overskud og bare føle sig lykkelig og hel

Anmeld

12. maj 2011

Dot D

Puha, det kan jeg ikke huske, men det ligger efterhånden også 15 år tilbage, og  min hukommelse er ikke for god Men vi siger det tit til hinanden

Anmeld

12. maj 2011

Lisbeth85

Dot D skriver:

Puha, det kan jeg ikke huske, men det ligger efterhånden også 15 år tilbage, og  min hukommelse er ikke for god Men vi siger det tit til hinanden

Dejligt - det er dejligt at høre i ny og næ, selvom man har været sammen længe 

Anmeld

13. maj 2011

june1987

min kæreste gjorde det efter 2½ mrd sammen, og så sagde jeg det vel en måneds tid senere ikke fordi jeg ikke elskede ham. men ville ikke bruge ordet for tit. nu siger vi det flere gange dagligt

Anmeld

13. maj 2011

Halbschön

Lisbeth85 skriver:

Ja, som overskriften siger: Hvem af dig og din kæreste sagde de magiske tre ord 'JEG ELSKER DIG' først? Og hvor længe gik der før du / han sagde det?

I de længerevarende forhold, som jeg har været i, der har det altid været min kæreste, som har sagt det. Nogen efter et par uger, andre efter et par måneder. Denne oplevelse har jeg endnu til gode med min nuværende kæreste Vi har været sammen i 5 mdr. så forventer intet endnu. Vi bor ikke sammen, men ser hinanden så ofte det kan lade sig gøre

God aften, de damer

Det gjorde min kæreste... Vi havde været officielt kærester i knap to måneder på det tidspunkt... Han sagde det lige efter sex - d 30.dec 08.. Og ved du hvad det mest romantiske er? Den nat blev Nicolai lavet;-) han var ikke planlagt!!;-)

Anmeld

13. maj 2011

FamilenStorm

Det gjorde han på vores 2 mdr's dag, hvor han også gav mig en halskæde, nu har vi været sammen i 5 1/2 år og skal giftes den 4.juni :-)

Anmeld

13. maj 2011

Lisbeth85

R&N skriver:

Det gjorde min kæreste... Vi havde været officielt kærester i knap to måneder på det tidspunkt... Han sagde det lige efter sex - d 30.dec 08.. Og ved du hvad det mest romantiske er? Den nat blev Nicolai lavet;-) han var ikke planlagt!!;-)

Årh, jamen sikke da en nat - hihi Men skat er heller ikke planlagt, men derfor elsker man dem ikke et sekund mindre Tværtimod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.