Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Hailiesmom11

Jeg sagde det først  men faktisk mest som et uheld, han havde lige sprøjtet mig til med vand og så sagde jeg "Jamen jeg elsker da osse dig" men så sagde han så også til mig at han elskede mig  det skete efter cca 2-3 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

mortilflere

Han sagde det anden aften vi snakkede rigtigt sammen , om jeg virkelig troede det kunne være muligt at elske på så kort tid , jeg havde det på samme måde og var i et forhold hvor jeg aldrig havde sagt det ........

2 dage efter flyttede vi sammen , det er nu 21 år siden til okt. og jeg for stadig hjerte banken af han kommer i mod mig ..

Anmeld

8. maj 2011

Fru Nielsen

Det gjorde min mand (dengang kæreste)

Vi havde kendt hinanden 6 år, men kun været kærester i omkring 3 uger. Vi havde en weekend i Odense i hans lejlighed, mens Nicklas blev passet hos mine forældre i Jylland. Vores allerførste weekend alene.....

Vi lagde i sengen og havde lige elsket, faktisk lige inden jeg skulle med toget hjem også kiggede han mig i øjne og sagde han elskede mig....

Normalt ville jeg syntes det er alt for tidlig, men det var bare det helt rigtige øjeblik, som vi stadig snakker om når vi sidder og tænker tilbage på tiden hvor vi lige blev kærester......

Anmeld

8. maj 2011

morethanperfect

Lisbeth85 skriver:

Ja, som overskriften siger: Hvem af dig og din kæreste sagde de magiske tre ord 'JEG ELSKER DIG' først? Og hvor længe gik der før du / han sagde det?

I de længerevarende forhold, som jeg har været i, der har det altid været min kæreste, som har sagt det. Nogen efter et par uger, andre efter et par måneder. Denne oplevelse har jeg endnu til gode med min nuværende kæreste Vi har været sammen i 5 mdr. så forventer intet endnu. Vi bor ikke sammen, men ser hinanden så ofte det kan lade sig gøre

God aften, de damer

Det gjorde han .. Meget kort tid efter vi var begyndt og være sammen ..

Jeg var på vej ud af døren , og lige inden jeg lukkede døren sagde han : "Jeg elsker dig .. " Og jeg stoppede op , (han kunne ikke se mig) og smilte for mig selv , og så var min dag reddet  

Anmeld

8. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har stemt blankt, for kan seriøst ikke huske det! 

Anmeld

8. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg sagde det først.. tror jeg... uha det er 7 år siden..

jo det var mig der sagde det først... vi havde været sammen i 2 måneders tid da jeg en dag sagde det... vi havde indtil da sagt at vi holdt af hinanden og at vi var forelskede i hinanden...

vi tog det hele langsomt fra starten da jeg var hans første rigtige forhold og jeg selv lige var kommet igennem et par meget dårlige forhold...

han sagde det til mig en uges tid efter mens vi stod i badet sammen... rigtig romantiskt faktisk

Anmeld

8. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Lisbeth85 skriver:

Ja, som overskriften siger: Hvem af dig og din kæreste sagde de magiske tre ord 'JEG ELSKER DIG' først? Og hvor længe gik der før du / han sagde det?

I de længerevarende forhold, som jeg har været i, der har det altid været min kæreste, som har sagt det. Nogen efter et par uger, andre efter et par måneder. Denne oplevelse har jeg endnu til gode med min nuværende kæreste Vi har været sammen i 5 mdr. så forventer intet endnu. Vi bor ikke sammen, men ser hinanden så ofte det kan lade sig gøre

God aften, de damer

steen sagde det efter 5-6 dage .

Jeg sagde det tilbage efter 2-3 mdr.

Henriette

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

Wampires skriver:

jeg sagde det først.. tror jeg... uha det er 7 år siden..

jo det var mig der sagde det først... vi havde været sammen i 2 måneders tid da jeg en dag sagde det... vi havde indtil da sagt at vi holdt af hinanden og at vi var forelskede i hinanden...

vi tog det hele langsomt fra starten da jeg var hans første rigtige forhold og jeg selv lige var kommet igennem et par meget dårlige forhold...

han sagde det til mig en uges tid efter mens vi stod i badet sammen... rigtig romantiskt faktisk

Årh hvor lyder det bare dejligt - og sikke skønt at få at vide af ham, når du nu er hans første rigtge kæreste

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har stemt blankt, for kan seriøst ikke huske det! 

Hihi... det er jo helt fair. Tror bare mange kan huske det, da det for mange er rigtig stort.... men kommer jo også an på hvor længe man har været sammen jo

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Sikke en skøn tråd

Her havde vi set hinanden 3-4 måneder og været kærester i 2 måneder, da manden nytårsaften kl. 24.00, da vi stod på altanen ved en af hans kammerater i midtbyen og så på fyrværkeri, sagde at han elskede mig  Det var SÅ romantisk - glemmer det aldrig

Men havde luret det lidt, for om dagen, da jeg stod og gjorde mig klar til nytårsaften, stak han hovedet ud til mig på badeværelset og sagde noget i retning af: "Jeg elsker d--- skulle jeg lige til at sige, øhhhhh, jeg holder rigtig meget af dig" og gav mig et kys og skyndte sig væk igen... Hehe... Var også bare rigtig rigtig sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.