Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Maja_4000

Lisbeth85 skriver:

Jamen respekt Man skal ikke bare sige ' i lige måde', hvis det ikke er det, som man føler jo. Så holder man bare den anden lidt for nar, eller siger det bare for ikke at ville såre. Så fedt du sagde det senere og turde gøre det

Jeg har altid haft svært ved at sige det .. Og jeg synes det skal føles 100% rigtigt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Lisbeth85

Maja_4000 skriver:

Jeg har altid haft svært ved at sige det .. Og jeg synes det skal føles 100% rigtigt !

Lige præcis sådan jeg har det  også

Anmeld

7. maj 2011

LotteGabriella

Det var min dejlige mand, der sagde det først, og jeg smeltede FULDSTÆNDIG Kunne dog ikke sige det tilbage på det tidspunkt, men sagde selvfølgelig at jeg synes at han var dejlig mv. Der gik 1 måneds tid mere, inden jeg sagde det til ham

Anmeld

7. maj 2011

Isabella_mor

Tina&Martin skriver:

hold da op.. Han slynger ikke bare om sig med store ord.. har du nogensiden spurgt ham hvad det kan være han endnu ikke føler det for dig??? nu har du jo endda givet ham et barn

ja han er aldrig vokset op med den slags ord i sin familie, så det tror jeg er grunden til det..

men han elsker sin søn, og det syntes jeg faktisk betyder mere for mig.. 

Anmeld

7. maj 2011

FrkT

Det var Jens der sagde det først her. Og ret kort efter vi havde fundet sammen, det var bare så rigtigt for os begge. Tror jeg sagde det 1½ uges tid efter, hvis jeg husker rigtigt.

I tidligere forhold jeg har været i har det som regel været mig der har sagt det først, så det at Jens sagde det først gjorde bare at det føltes endnu mere rigtigt..

Anmeld

7. maj 2011

2babygirls

isabellamor skriver:

ja han er aldrig vokset op med den slags ord i sin familie, så det tror jeg er grunden til det..

men han elsker sin søn, og det syntes jeg faktisk betyder mere for mig.. 

Nej så er det jo ikke let. Det er ligesom folk der ikke har lært at sige tak eller undskyld.

Men er nu sikker på der er Lååååve imellem jer og Villads

Anmeld

7. maj 2011

B&J

Det var min kæreste der sagde det ført tro jeg blev rød i hovede hihihihi

Anmeld

7. maj 2011

Isabella_mor

Tina&Martin skriver:

Nej så er det jo ikke let. Det er ligesom folk der ikke har lært at sige tak eller undskyld.

Men er nu sikker på der er Lååååve imellem jer og Villads

det er der

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

B&J skriver:

Det var min kæreste der sagde det ført tro jeg blev rød i hovede hihihihi

Hihi... ja, man rødmer lidt.. det er jo tre store ord

Anmeld

7. maj 2011

B&J

Lisbeth85 skriver:

Hihi... ja, man rødmer lidt.. det er jo tre store ord

Nemlig også sagde han helt mærkeligt hvorfor bliver du rød i hovede lille skat også blev jeg ild rød åhh altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.