jeg har stemt andet... faktisk en lidt sjov historie... hihi
Jeg er typen der synes det er noget MEGET specielt at sige til en anden person at man elsker dem... der skal virkelig meget til og det er ikke bare noget jeg slynger ud, som jeg føler mange mennesker desværre gør...
Derfor var det faktisk et problem for mig at jeg efter blot 2 måneder sammen med Daniel elskede ham så højt at jeg konstant var ved at falde ned fra stolen 
Jeg blev faktisk helt mut over det, for jeg kunne ikke forstå det og jeg var bange for at mine stærke følelser måske ikke helt var gengældt (vidste godt han var smaskforelsket, men der er STOR forskel)...
Jeg sad en dag i sofaen hjemme hos ham og var lidt underlig og han "pressede" mig til at tale om det... Jeg fortalte hvordan og hvorledes og sagde så til sidst at jeg jo ikke kunne sige de ord til en jeg havde været sammen med så kort tid (vi har kendt hinanden længere)... Han kiggede på mig og så smeltede vi ellers bare sammen! Vi krammede og kyssede og så kom det ligesom bare af sig selv - det var ok... Vi måtte GERNE elske hinanden allerede.. og det gjorde vi
og det gør vi stadig
så vi "sagde" det egentlig samtidig, men havde begge været bange for at følelserne ikke var gengældt.. fjollet
haha
Anmeld