Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Lisbeth85

FrkT skriver:

Det var Jens der sagde det først her. Og ret kort efter vi havde fundet sammen, det var bare så rigtigt for os begge. Tror jeg sagde det 1½ uges tid efter, hvis jeg husker rigtigt.

I tidligere forhold jeg har været i har det som regel været mig der har sagt det først, så det at Jens sagde det først gjorde bare at det føltes endnu mere rigtigt..

Dejligt Man VED, når det er rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Lisbeth85

B&J skriver:

Nemlig også sagde han helt mærkeligt hvorfor bliver du rød i hovede lille skat også blev jeg ild rød åhh altså

Haha... ja, det er ikke til at styre sine følelser i sådan en situation

Anmeld

7. maj 2011

B&J

Lisbeth85 skriver:

Haha... ja, det er ikke til at styre sine følelser i sådan en situation

nej det er det slet ikke

Anmeld

7. maj 2011

Mamalou

Lisbeth85 skriver:

Hvor længe har i været sammen?

Vi har været sammen i 2,5 år... 

Anmeld

7. maj 2011

Caroline86

jeg har stemt andet... faktisk en lidt sjov historie... hihi

Jeg er typen der synes det er noget MEGET specielt at sige til en anden person at man elsker dem... der skal virkelig meget til og det er ikke bare noget jeg slynger ud, som jeg føler mange mennesker desværre gør...

Derfor var det faktisk et problem for mig at jeg efter blot 2 måneder sammen med Daniel elskede ham så højt at jeg konstant var ved at falde ned fra stolen

Jeg blev faktisk helt mut over det, for jeg kunne ikke forstå det og jeg var bange for at mine stærke følelser måske ikke helt var gengældt (vidste godt han var smaskforelsket, men der er STOR forskel)...

Jeg sad en dag i sofaen hjemme hos ham og var lidt underlig og han "pressede" mig til at tale om det... Jeg fortalte hvordan og hvorledes og sagde så til sidst at jeg jo ikke kunne sige de ord til en jeg havde været sammen med så kort tid (vi har kendt hinanden længere)... Han kiggede på mig og så smeltede vi ellers bare sammen! Vi krammede og kyssede og så kom det ligesom bare af sig selv - det var ok... Vi måtte GERNE elske hinanden allerede.. og det gjorde vi og det gør vi stadig så vi "sagde" det egentlig samtidig, men havde begge været bange for at følelserne ikke var gengældt.. fjollet haha

Anmeld

7. maj 2011

FrkT

Lisbeth85 skriver:

Dejligt Man VED, når det er rigtigt

Nemlig 

Anmeld

7. maj 2011

Benjamins'mor

Det gjorde jeg, et par dage efter vi begyndte at 'komme sammen'. Han gjorde det først en måned efter.

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

Caroline86 skriver:

jeg har stemt andet... faktisk en lidt sjov historie... hihi

Jeg er typen der synes det er noget MEGET specielt at sige til en anden person at man elsker dem... der skal virkelig meget til og det er ikke bare noget jeg slynger ud, som jeg føler mange mennesker desværre gør...

Derfor var det faktisk et problem for mig at jeg efter blot 2 måneder sammen med Daniel elskede ham så højt at jeg konstant var ved at falde ned fra stolen

Jeg blev faktisk helt mut over det, for jeg kunne ikke forstå det og jeg var bange for at mine stærke følelser måske ikke helt var gengældt (vidste godt han var smaskforelsket, men der er STOR forskel)...

Jeg sad en dag i sofaen hjemme hos ham og var lidt underlig og han "pressede" mig til at tale om det... Jeg fortalte hvordan og hvorledes og sagde så til sidst at jeg jo ikke kunne sige de ord til en jeg havde været sammen med så kort tid (vi har kendt hinanden længere)... Han kiggede på mig og så smeltede vi ellers bare sammen! Vi krammede og kyssede og så kom det ligesom bare af sig selv - det var ok... Vi måtte GERNE elske hinanden allerede.. og det gjorde vi og det gør vi stadig så vi "sagde" det egentlig samtidig, men havde begge været bange for at følelserne ikke var gengældt.. fjollet haha

Hihi... ja, tit så føler man det samme, men er bange for at blive afvist. Hvor dejlig en historie 

Anmeld

8. maj 2011

signe.

Lisbeth85 skriver:

Ja, som overskriften siger: Hvem af dig og din kæreste sagde de magiske tre ord 'JEG ELSKER DIG' først? Og hvor længe gik der før du / han sagde det?

I de længerevarende forhold, som jeg har været i, der har det altid været min kæreste, som har sagt det. Nogen efter et par uger, andre efter et par måneder. Denne oplevelse har jeg endnu til gode med min nuværende kæreste Vi har været sammen i 5 mdr. så forventer intet endnu. Vi bor ikke sammen, men ser hinanden så ofte det kan lade sig gøre

God aften, de damer

min kæreste var den 1 der sagde det.. ca 5 uger efter forholdets start, men vi havde fjollet rundt i et ½ år

Anmeld

8. maj 2011

Dinna88

Det gjorde han, efter to uger, tæskestiv Vi var på hyttetur i 1.g. Dagen efter spurgte jeg om han havde ment det, og det havde han da - det er 2½ år siden nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.