Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Lisbeth85

Chillien skriver:

Det gjorde han.. Men han kom mig  forkøbet, for havde tænkt mig at tage springet... Dumme kæreste

Hihi.. sådan kan det gå, når man venter for længe - men så kunne du jo gengælde hans ord med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

-Sigrid-

Lisbeth85 skriver:

Han lyder som en dejlig gut - lækkert at I er så forelskede

Han er dejlig  Det er den beste følelse at vide at uanset hvad er han der altid 

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Lisbeth85 skriver:

Ja, som overskriften siger: Hvem af dig og din kæreste sagde de magiske tre ord 'JEG ELSKER DIG' først? Og hvor længe gik der før du / han sagde det?

I de længerevarende forhold, som jeg har været i, der har det altid været min kæreste, som har sagt det. Nogen efter et par uger, andre efter et par måneder. Denne oplevelse har jeg endnu til gode med min nuværende kæreste Vi har været sammen i 5 mdr. så forventer intet endnu. Vi bor ikke sammen, men ser hinanden så ofte det kan lade sig gøre

God aften, de damer

Tænk..det kan jeg slet ikke huske...så jeg har valgt "Andet"

Men da vi erkendte kærligheden, begyndte vi også, at fortælle hinanden mange gange om dagen, hvor meget vi elsker hinanden, og har gjoet det siden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. maj 2011

Chillien

Lisbeth85 skriver:

Hihi.. sådan kan det gå, når man venter for længe - men så kunne du jo gengælde hans ord med det samme

Ja.. Og det var til et bryllup.. Så mere kliché hollywood agtigt bliver det bare ikk..

Anmeld

9. maj 2011

Lisbeth85

Chillien skriver:

Ja.. Og det var til et bryllup.. Så mere kliché hollywood agtigt bliver det bare ikk..

Haha... nej, det har du ret i

Anmeld

10. maj 2011

malliebooh

min kæreste sagde det først.. 

han er vist den der har taget mest initiativ her.. ikke fordi jeg ikke ville, men fordi det gik så stærkt

Mødte ham til fest, hvor han var ved mig konstant.. ret kært.. han spurgte om mit nummer.. skrev til mig dagen efter.. besøgte mig 3 dage efter festen, spurgte om vi skulle komme sammen 4 dage efter festen.. Da vi havde været kærester i 1 uge, tog han mig med på familietur op til hans fars side af familien, efter den weekend sagde han første gang at han elskede mig .. og ja om 10 dage, har vi været sammen i 2 år og i mellemtiden blevet forlovet

Anmeld

10. maj 2011

A&F

Det var min mand, der sagde det først

Anmeld

10. maj 2011

Lisbeth85

MalleH skriver:

min kæreste sagde det først.. 

han er vist den der har taget mest initiativ her.. ikke fordi jeg ikke ville, men fordi det gik så stærkt

Mødte ham til fest, hvor han var ved mig konstant.. ret kært.. han spurgte om mit nummer.. skrev til mig dagen efter.. besøgte mig 3 dage efter festen, spurgte om vi skulle komme sammen 4 dage efter festen.. Da vi havde været kærester i 1 uge, tog han mig med på familietur op til hans fars side af familien, efter den weekend sagde han første gang at han elskede mig .. og ja om 10 dage, har vi været sammen i 2 år og i mellemtiden blevet forlovet

Hold da op, han sparer ikke på tiden... og det skal man heller ikke, når det hele føles så rigtigt

Anmeld

10. maj 2011

o1Mutte

Her var det min fyr der sagde det først.
Jeg havde weekend vagt og stod og malkede kl 4-5 stykker om morgenen.
Gik i min egen verden med tømmermænd ( ).
Pludselig stod han bare nede i malkegraven stang stiv
Blev mega forskrækket, troede jo jeg var alene. Han havde så stået og gloet på mig i lidt tid
Han ville bare sige at han ville hjem og sove nu, så han kom over og gav mig et kram og et kys og sagde at han elskede mig.. Jeg stod sådan ca sådan her :  .... Sagde så at jeg også holdt meget af ham, for han var altså virkelig fuld, så anede jo ikke om han overhovedet kunne huske det dagen efter
Det kunne han så godt, og så måtte jeg også erklære min kærlighed til ham  Syntes det var vildt sødt at han kom ned til mig den morgen

Anmeld

10. maj 2011

Lisbeth85

o1Mutte skriver:

Her var det min fyr der sagde det først.
Jeg havde weekend vagt og stod og malkede kl 4-5 stykker om morgenen.
Gik i min egen verden med tømmermænd ( ).
Pludselig stod han bare nede i malkegraven stang stiv
Blev mega forskrækket, troede jo jeg var alene. Han havde så stået og gloet på mig i lidt tid
Han ville bare sige at han ville hjem og sove nu, så han kom over og gav mig et kram og et kys og sagde at han elskede mig.. Jeg stod sådan ca sådan her :  .... Sagde så at jeg også holdt meget af ham, for han var altså virkelig fuld, så anede jo ikke om han overhovedet kunne huske det dagen efter
Det kunne han så godt, og så måtte jeg også erklære min kærlighed til ham  Syntes det var vildt sødt at han kom ned til mig den morgen

Uha, ja det er da en oplevelse du kan huske i laaaaang tid Og ja... det var sødt af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.