Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem af dig og din kæreste sagde de magiske tre ord 'JEG ELSKER DIG' først?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.291 visninger
94 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Lisbeth85

Ja, som overskriften siger: Hvem af dig og din kæreste sagde de magiske tre ord 'JEG ELSKER DIG' først? Og hvor længe gik der før du / han sagde det?

I de længerevarende forhold, som jeg har været i, der har det altid været min kæreste, som har sagt det. Nogen efter et par uger, andre efter et par måneder. Denne oplevelse har jeg endnu til gode med min nuværende kæreste Vi har været sammen i 5 mdr. så forventer intet endnu. Vi bor ikke sammen, men ser hinanden så ofte det kan lade sig gøre

God aften, de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

LRJ

Lisbeth85 skriver:

Ja, som overskriften siger: Hvem af dig og din kæreste sagde de magiske tre ord 'JEG ELSKER DIG' først? Og hvor længe gik der før du / han sagde det?

I de længerevarende forhold, som jeg har været i, der har det altid været min kæreste, som har sagt det. Nogen efter et par uger, andre efter et par måneder. Denne oplevelse har jeg endnu til gode med min nuværende kæreste Vi har været sammen i 5 mdr. så forventer intet endnu. Vi bor ikke sammen, men ser hinanden så ofte det kan lade sig gøre

God aften, de damer

Min kæreste var den første der sagde det efter 14 dage

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

- skriver:

Det gjorde min kæreste efter 3-4 uger...

Jeg sagde det ca 1 uge efter måske.

For mig var det kærlighed ved første blik - uden tvivl.

Men frygten for at blive såret i noget så nyt var der... 

Men her 10 år senere var der åbenbart intet at frygte.

Sejt du vidste, at det bare var MANDEN i dit liv. Sådan er det bare nogen gange. Jeg er også sikker på, at ham jeg har fundet nu, er manden i mit liv

Anmeld

7. maj 2011

Maja_4000

Min kæreste sagde det først .. Det var før vi var kærester officielt og jeg synes at det var ALT for tidligt :b

Vi blev kærester 3 uger efter , og en uge efter dét sagde jeg det så (;

Anmeld

7. maj 2011

Muttitil1+1

Hos os sagde vi det næsten samtidig

Jeg var på ferie med en veninde og havde snakket med hende om, at jeg sådan havde lyst til at fortælle min kæreste, at jeg elskede ham, men at jeg ikke rigtig vidste, om det var det rigtige tidspunkt. Dagen efter ringede han om aftenen, og pludselig begyndte han at tale i "cirkler" - der var noget han ville fortælle mig, men han vidste ikke, hvordan jeg ville tage det, og om jeg ville synes det var for tidligt, og til sidst sagde han: "Jamen, det er bare fordi jeg gerne vil sige, at jeg elsker dig" - så det var lidt sødt og jeg kunne jo kun gengælde hans følelser.

Så det var ham der sagde det først, og da havde vi kendt hinanden i 4½ måned

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

NadiaSK skriver:

Hos os sagde vi det næsten samtidig

Jeg var på ferie med en veninde og havde snakket med hende om, at jeg sådan havde lyst til at fortælle min kæreste, at jeg elskede ham, men at jeg ikke rigtig vidste, om det var det rigtige tidspunkt. Dagen efter ringede han om aftenen, og pludselig begyndte han at tale i "cirkler" - der var noget han ville fortælle mig, men han vidste ikke, hvordan jeg ville tage det, og om jeg ville synes det var for tidligt, og til sidst sagde han: "Jamen, det er bare fordi jeg gerne vil sige, at jeg elsker dig" - så det var lidt sødt og jeg kunne jo kun gengælde hans følelser.

Så det var ham der sagde det først, og da havde vi kendt hinanden i 4½ måned

Årh hvor kært, at han sådan blev helt forfjamsket Men det er da også en stor ting, at fortælle til et andet menneske jo

Anmeld

7. maj 2011

Sof

Det gjorde og han svarede på stedet for det var mere end gengældt, men jeg havde skræmt ham lidt fra at turde sige det  

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

Maja_4000 skriver:

Min kæreste sagde det først .. Det var før vi var kærester officielt og jeg synes at det var ALT for tidligt :b

Vi blev kærester 3 uger efter , og en uge efter dét sagde jeg det så (;

Jamen respekt Man skal ikke bare sige ' i lige måde', hvis det ikke er det, som man føler jo. Så holder man bare den anden lidt for nar, eller siger det bare for ikke at ville såre. Så fedt du sagde det senere og turde gøre det

Anmeld

7. maj 2011

Mamalou

Har stemt andet, fordi jeg ikke husker det  

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

Mamalou skriver:

Har stemt andet, fordi jeg ikke husker det  

Hvor længe har i været sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.