Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Bshizzle

Lisbeth85 skriver:

Haha - ja, det må man da lige blive der midt i det hele Hihi... men du kan huske oplevelsen, og det er jo meget rart

De ord glemmer jeg aldrig..
Han viste godt at jeg ikke sagde det så tit.. ( faktisk kun 1 gang tidligere til min barns Far.. ), så for mig var/er det nogle ord man virkelig skal tænke over og mene ingen man siger det..

Kan huske jeg blev skræmt af en fyr som sagde det lige pludselig ret tidligt....
Og VÆK var jeg.. .. Turde da ik være sammen med ham mere.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

-Sigrid-

Min kæreste gjorde det først. Jeg ved ikke hvornår det var ( &nbsp - måske da vi havde været kærester en lille månedstid, men han gjorde det inde midt i sine forældres stue. Så kiggede han bare ned på mig og sagde det - sådan uden videre... Mens hans lillesøster på 12 sad over i sofaen og grinte  Det var mega sødt og total ærligt - og nu har vi været sammen i lang tid og gør det stadig mindst en gang i timen 

Han er perfekt (for mig) 

Anmeld

8. maj 2011

de-wett

han sagde det ca 3 uger efter vi var begyndt at være sammen, men ved mig gik der omkring 1,5 måned, da jeg ikke siger ordet hvis jeg er i tvivl om det skulle være os. Var lidt i tvivl dengang da der er 15 år mellem os

Anmeld

8. maj 2011

Diana...

isabellamor skriver:

ja han er aldrig vokset op med den slags ord i sin familie, så det tror jeg er grunden til det..

men han elsker sin søn, og det syntes jeg faktisk betyder mere for mig.. 

Det er det samme her bare med mig. Mine forældre har aldrig sagt det til os og jeg har selv meget svært ved at sige det selv til mine børn. (og nej det er ikke fordi jeg ikke elsker dem for det gør jeg), Hver gang jeg siger det bliver jeg flov og synes det lyder mærkeligt. Men jeg boet også sammen med en i mange år hvor man bare ikke brugte de ord! Men jeg er blevet bedre til det. 

Til TS. Det gjorde han og jeg skrev det i en besked til ham samme dag da jeg ikke er så god til at sige mine følelser jeg er meget bedre til at skrive dem. 

Anmeld

9. maj 2011

Lisbeth85

Diana... skriver:

Det er det samme her bare med mig. Mine forældre har aldrig sagt det til os og jeg har selv meget svært ved at sige det selv til mine børn. (og nej det er ikke fordi jeg ikke elsker dem for det gør jeg), Hver gang jeg siger det bliver jeg flov og synes det lyder mærkeligt. Men jeg boet også sammen med en i mange år hvor man bare ikke brugte de ord! Men jeg er blevet bedre til det. 

Til TS. Det gjorde han og jeg skrev det i en besked til ham samme dag da jeg ikke er så god til at sige mine følelser jeg er meget bedre til at skrive dem. 

Jamen, så er det jo bare det du gør Det betyder ikke mindre fordi de bliver skrevet i en sms eller sagt direkte til personen. Det mener jeg i hvert fald ikke

Anmeld

9. maj 2011

Lisbeth85

-Sigrid- skriver:

Min kæreste gjorde det først. Jeg ved ikke hvornår det var ( &nbsp - måske da vi havde været kærester en lille månedstid, men han gjorde det inde midt i sine forældres stue. Så kiggede han bare ned på mig og sagde det - sådan uden videre... Mens hans lillesøster på 12 sad over i sofaen og grinte  Det var mega sødt og total ærligt - og nu har vi været sammen i lang tid og gør det stadig mindst en gang i timen 

Han er perfekt (for mig) 

Han lyder som en dejlig gut - lækkert at I er så forelskede

Anmeld

9. maj 2011

Diana...

Lisbeth85 skriver:

Jamen, så er det jo bare det du gør Det betyder ikke mindre fordi de bliver skrevet i en sms eller sagt direkte til personen. Det mener jeg i hvert fald ikke

Nej det gør det nemlig ikke og tit er man bedre til at udtrykke sig i det skrevet ord. 

Anmeld

9. maj 2011

twinboys

pinligt det kan jeg da slet ikke huske mere... Men det er jo også mange år siden...Hovedsagen er bare at vi elsker hinanden...

Majbritt

Anmeld

9. maj 2011

Chillien

Det gjorde han.. Men han kom mig  forkøbet, for havde tænkt mig at tage springet... Dumme kæreste

Anmeld

9. maj 2011

lucas<3

min kæreste sagde det først.  der gik 3 måneder da han sagde det første gang. og tror der gik 4 før jeg sagde det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.